ericabergqvist

Alla inlägg under december 2012

Av Erica Bergqvist - 26 december 2012 12:27

Sitter och väntar på Sandra som ska bli klar(hon försover sig alltid den jäveln <3)som tur har man sin blåögda ragdoll som alltid roar en! Vi ska på birsta och jag tror jag inte kommer ha några julklappspengar kvar efter det, men varför får man pengar då om man inte ska slösa, Spara? Tss funkar inte för mig :D
Måste bara säga att du är världens finaste Sandra och puss pårej :*

Av Erica Bergqvist - 24 december 2012 12:29

Jag hitta internet !!!!en plutt på sändaren eller vad man säger haha ! iaf så har vi inte gjort så mycket idag på julafton, vaknade helt utan röst och med halsont, gick ut och gick en sväng och det var nog inte det smartaste för nu hostar jag sönder hehe.. ätit gofrukost har jag också gjort sen nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt kanske hjälpa mormor som är så stressad över maten;)

Av Erica Bergqvist - 23 december 2012 10:38

Nu åker jag till Ljusdal i två nätter så jag kommer nog inte ha nått internet där uppe så vi hörs när jag kommer hem :)

Av Erica Bergqvist - 22 december 2012 13:38

Igår var jag på birsta med mammsen och pappsen och jag tror inte dom hade tänkt att jag skulle med hem, jag fick inte ens plats att sitta i bilen !


Sen på kvällen var jag med Sandri, vi tittade på film och på en chipspåse haha första gången vi inte åt upp hela påsen !Starkt !

Av Erica Bergqvist - 22 december 2012 12:36

Fick ett litet ryck och måste nu gå ut och gå i det härliga vädret, bara för att det är så ljust haha :)

Av Erica Bergqvist - 20 december 2012 10:12

Syns det att jag har lockat håret idag, nej dom försvann på vägen till bussen så nu är det bara tjorv kvar....

Av Erica Bergqvist - 19 december 2012 23:02

Har som sagt knytkalas imorgon på svenskan så vart illa tvungen till att ställa mig och baka kl tio på kvällen, men det var väl kul det också, och de vart ju inte så misslyckade heller vad jag tycker iallafall (fick skära av toppen på muffinsen för att det vart en jäkla kulle på den men annars så) Därför de även står upp och ner på en bild hehe, men det var inte dåligt att skära av toppen för då kunde man ju göra små mini cupcakesmacarons. Jaa någonting mer har väl inte hänt i mitt liv, snart jullov som kommer bli SUUUPPPPEEER SKÖÖÖÖNT!!!! ja mer får ni inte från mig, hejdå :))

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards