ericabergqvist

Alla inlägg under juli 2015

Av Erica Bergqvist - 31 juli 2015 13:32

Idag är allra sista dagen jag byter av denna loppa på jobbet. Sen ses vi aldrig igen... Jo skoja det måste vi göra! Dock ska denne börja plugga till höst och jag blir arbetslös haha! Det har iaf varit sjukt kul att ha en jobbkompis och en lika stor gottegris som en själv vid sin sida! Vi får helt enkelt ta en fika nån gång innan du åker och pluggar! Kram pårej Julia


Av Erica Bergqvist - 30 juli 2015 13:42

Dekoration, form och färg?!

Och sen om jag väljer naglar, vilken dekoration?

Av Erica Bergqvist - 30 juli 2015 13:40

I tisdags var jag och sprang med Amanda en sväng i stan. Sen efter kunde vi inte hålla oss utan proppa lite kex, parikakräm och skinka, gooootttt.

Av Erica Bergqvist - 30 juli 2015 07:29

Klockan har inte ens slagit åtta och Erica Bergqvist har hunnit internetshoppa....

Men som tur är behöver jag dessa grejer! (som alltid) Iaf så skulle jag beställa dessa igår men då var de slut i strlk osv, men nu var de inne igen och plus att de kostade endast typ 30kr/del så billig billig! Då tänkte jag såhär, den svarta toppen kan man ju ha till allt vad gäller färg på bikiniunderdelen. Den blåa toppen får jag ha en svart bikiniunderdel till sen ormskinnsbikinin, ja beöver jag säga nått? Im in love.

       

Av Erica Bergqvist - 27 juli 2015 19:37

Asså dessa naglar, helt sjuka!! Funderar på att gå till typ 2043 innan jag åker utomlands och fixa några liknande som dessa. Vill ha fina naglar då + om jag gör de nån dag innan jag åker har jag ju fina hemma ett tag med!  

Av Erica Bergqvist - 27 juli 2015 19:17

I fredags jobbade jag till 19 på friskis och sen tog jag en snabbträning innan jag åkte hem och myste med Rickard och sushi. (gud va sugen jag vart på det nu) Lördagmorgon gjorde jag vattenmelon med fetaost, så jäääkla gott!! Sen for vi på stan och käka subway haha. Lördagkväll vart det Bure festival på kvällen med Amanda, Malin och Hanna. Träffade även Sandra på plats vilket var otroligt kul. Ska ut och övningsköra med henne till veckan haha så skrev in det i kalendern på kvällen så jag skulle komma ihåg det haha. Full och skriva gick tyvärr inte ihop men som tur var kom jag ihåg vad jag mena haha..

Söndag vart det mussel"soppa". Efter att jag hälde i fel vinäger var det bara att kötta på med cream fresh för att få bort det sura, och efter det vart det bara en tjock sås som vi hällde över musslorna haha......

Sen idag, måndag, var det jobb igen efter en springtur och ett gympass på morgonen, skönt!

 

Av Erica Bergqvist - 23 juli 2015 16:19

Längar så jäkla mycket tills jag slutat jobba och får lite sommarlov, vilket händer om ca 2 veckor! Ska träffa så många kompisar jag kan och bara hänga haha. Sen längtar jag till jag och Malin åker utomlands, vilket sker om 30 dagar!!! Ska endast ligga på min luftmadrass med en drink och mat i handen i två veckor haha. Sen efter resan är det arbetslösheten som väntar, dock längtar jag inte tills dess hehe. Ska börja söka jobb nu, eller ja har redan börjat så jag kanske slipper vara arbetslös efter utlande, skulle vara rätt skönt det!


   

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards