ericabergqvist

Alla inlägg under mars 2018

Av Erica Bergqvist - 28 mars 2018 14:28

             

Av Erica Bergqvist - 28 mars 2018 13:58

Igår var jag med Felicia hela dagen. Vi började med att träna på Friskis och for sen och åt middag på stan. Så mysigt! Dock tränade vi kanske inte värst mycket utan det blev en hel del snack haha.. Iaf sen när hon skjutsade hem mig på kvällen passade jag på att hämta ut ett paket från bohoo. Allt passsade förutom en röd kappa, vita sneakers och en gul klänning. 

 

                   

Av Erica Bergqvist - 27 mars 2018 07:00

Igår for jag och matade Johannas katter direkt efter jobbet vid fyra. Jag är nämligen kattvakt till dem nu när Johanna och pojkvännen är utomlands! Så gosiga små krabater de där katterna. Jag ville inte lämna dem heller för de såg så glad ut när jag kom :(

Men idag ska jag dit igen vid tre, och då ska vi gosa!

Sen ska jag även på vårdcentralen idag och träffa en läkare ang min allergi. Jag har ju inga utslag nu men jag vill veta vad jag inte kan äta så jag inte äter det igen. Utslagen är inte direkt fina när de kommer...

Seeeen efter jobbet ska jag också vara med Felicia! Äntligen får jag träffa den madonnan! Vi tänkte träna och kanske äta middag tsm (om hon vill haha).

 

 

Av Erica Bergqvist - 26 mars 2018 13:28

I fredags tränade jag med lillebror efter jag slutade. Sen på kvällen for hela Melin-ligan på Bite Line och åt middag. Det var jag, Jonas, Carina, Anders, Emma, Vilma, Viktor, Felicia, Niklas och Victoria. Mysigt! Sen gjorde vi inte så mycket mer på fredagen. Jag och Victoria hängde hemma hos oss medan Jonas och Niklas meckade med Jonas bil.

 

Lördag for jag och tränade en sväng på morgonen. Körde biceps och triceps vilket gick väldigt bra! Har fortfarande grym träningsverk haha. Efter det for jag och Jonas på stan och mötte upp Sofia och Albin för en lunch. Och sen efter lunchen for jag hem och taggade igång igen för ett till träningspass med morsan. Vi körde bröst, vilket också gick bra!

 

Söndag åkte vi ut till söråker och kollade på huset som vi kanske ska köpa (?!!). Kan inte bestämma mig alltså. Det enda lilla problemet som jag känner är att det ligger lite långt bort, och ja kan man leva med det eller inte? Svårt beslut.

Sen efter hustitten åkte jag och tränade ben på Friskis. Också ett bra pass vill jag meddela haha. En riktig träningshelg har jag haft kan man säga!

 

                   

MAT

Av Erica Bergqvist - 22 mars 2018 08:52

Igår när jag slutade for jag direkt hem och lagade mat. Klockan fem for jag sen och tränade med Joel. Vi körde ben men jag vet inte om det gick så bra. Båda kände sig svimfärdig..

Iaf så efter det for jag bara hem och somnade typ direkt haha!

 

Juste i förrgår var jag på en jättebra föreläsning om skador med SISU. Den rekommenderar jag er att gå. För typ alla jobb kan ha nytta av den utbildningen. Man får reda på mycket om skador som kan hända i sporter och hur man ska agera om någonting händer.

 

   

Av Erica Bergqvist - 20 mars 2018 07:06

Har hanlat en massa saker de senaste dagarna så nu får ni en massa bilder på det. Första sakerna är från New Yorker och resten från hemsidan Boohoo. Kolla in den! Dock är det på egen risk.                                                  

Av Erica Bergqvist - 20 mars 2018 06:52

I helgen åkte jag såklart på världens förkylning så ja, pigg var jag inte!

Iaf så på fredagen var jag bara hemma på kvällen efter att jag var på stan med Malin efter jobbet. Sen lördag var jag först på spin of hope på Friskis och sen for som sagt jag och Jonas och kollade på hus. Fick inga direkt toppenbilder från det men kan visa några sneakpeaks. Sen efter det skynda vi oss hem så jag skulle hinna fixa mig innan jag skulle umgås med dem bästa brudarna. Vi gjorde tapas, åt allderless för mycket efterätt och dansade loss på Oscars. En toppenkväll!

 

Söndag skulle jag åka slalom med Emma och ja jag tog mig till backen, dock åkte jag endast tre åk sen var jag helt slut. När jag sen kom hem vid tre somnade jag i soffan och vaknade endast upp för att byta sovplats till sängen. Sen sov jag tills jag började jobba klockan åtta igår haha.. Tror jag hade lite feber för enda gången jag sover så mycket är just när jag känner mig sjuk. 

 

               

         

Av Erica Bergqvist - 16 mars 2018 06:28

Igår efter jobbet for jag och Jonas ut till hans mamma. Emma skulle uppträda med skolan och vi var där och kollade. Så söta allihopa, och så duktiga! Samt att pengarna de samlade ihop igår, går till operation smile. Bra va!

 

Idag ska jag träna direkt när jag slutar och sen möta upp Malin på stan. Sen i helgen kommer det vara fullt upp. På lördag ska jag gå på spin of hope. Ett spinningpass som samlar in pengar till barncancerfonden. Efter det ska jag och Jonas åka och kolla på hus (!!!???) och på kvällen ska jag hänga med Elin, Johanna och Malin. Så kul!

Söndag ska jag åka snowboard med Emma på södra eftersom det är en gratisdag i backen.


       

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards