ericabergqvist

Alla inlägg under juni 2016

Av Erica Bergqvist - 30 juni 2016 15:28

Igår efter jag tränat och innan vi for på södra träffade jag Elin en sväng. Pratade om resan och åt glaaasss. 

Sådanna stunder jag älskar.

 

Av Erica Bergqvist - 30 juni 2016 15:24

Kusinerna från Stockholm är på besök så igår tog vi med dem på en grillkväll på södra.

Myste på med marsmellow i ögonbrynet osv..

           

Vatttenkoppfötterna (myggbett) 

Av Erica Bergqvist - 28 juni 2016 11:03

Träningen går faktiskt bra. Lite tråkigt bara när både jag och Malin får extrajobb så man inte hinner köra tillsammans, för det är ju det som är roligt.. 

Sen maten går väl lite bättre än förut haha.. De få gånger jag äter nyttigare tar jag en bild så det ser ut som jag bara äter nyttigt hela tiden, smart va!


   

Av Erica Bergqvist - 28 juni 2016 10:57

På midsommar for jag till Ljusdal med mamma och pappa. På fredagen när vi kom åkte jag ganska direkt till Frida och Albin som var låååångt ut i skogen på en fäbovall. Ingen täckning, toa, vatten eller el fanns tillgänglig men ändå blev det en av de bättre midsommardagarna. Vi grillade, badade, blev myggbiten delux, spelade volleyboll och kubb. Traditionellt men ändå inte uttjatat. 

Lördagen när vi vaknade i stugan efter en sen kväll plockade vi ihop, städade, badade och åt lite innan vi for hem till mormor. Där bjöds på smörgåstårta för morfar fyllt 82!

Av Erica Bergqvist - 23 juni 2016 14:29

När jag inte jobbar, tränar jag. Och ja nu när jag gjort ett träningsschema med Malin blev det inte bättre..

Vi åker till turkiet om ca 9v och vi kände att varför inte göra ett träningsschema innan! Så i 9v kommer vi träna inprincip varje dag, härligt. Har även gjort ett schema för semestern men om jag känner oss rätt kommer vi hellre sola än träna hehe..

Någonting jag hatar är dieter hit och dit så det kommer vi inte ha. Men jag själv ska ändå försöka hålla en bättre kost. Inte äta lika mycket onyttigt på helgerna tex. Jag kanske t.om måste börja äta lite mer om man tränar så pass hårt som vi kommer göra (inte van att köra en enda intervall jag haha!) Nä men det jag själv vill få ut av detta är att må bättre i kroppen. Älskar att träna men ibland blir det oregelbunden träning och det tycker jag känns direkt. Man känner sig inte lika pigg om man inte tränar. Sen är jag även dålig på att träna ute i friska luften så bara det behöver jag mer av! Och som ni ser är vi redan inne på dag fyra så idag blir det till att kötta benen och sedan köra lite intervaller om man kan stå upp så att säga.


Sen ikväll blir en lugn kväll för imorgon bär det av till Fridaaaaa. Ska fira att hon och Albin fyllt 20år, midsommar och att morfar fyller 80år, så det blir ett hejdundrande firande!



^ Måste bara visa detta. Så hiiimla gott!! Det är smootie på hallon, blåbär, fil och banan och sen mussli till. Det är som en efterrätt fast i frukostform.

...

Av Erica Bergqvist - 22 juni 2016 14:42

Nästa vecka ska jag troligen göra naglarna, om jag inte bokar om till ännu nästa vecka. De är så pass fina nu så kanske kan hålla dem i 5v! Iaf så har jag redan bestämt vad jag ska göra. Fick lite inspo från mina tights!
De ska vara i olika färg som på första bilden fast jag ska ha i grått, ljusgrått, vitt och silver!

Av Erica Bergqvist - 22 juni 2016 14:37

Så trött på mitt rum så imorse ställde jag fram ännu mer småsaker så det kanske ser ännu mer rörigt ut haha! Men i helhet är det ändå kanske städat med tanke på att jag har bara vitt, vitt och vitt inprincip.

Av Erica Bergqvist - 20 juni 2016 10:34

I helgen var jag i Gävle hos Mathilda.
Vi gjorde inte så mycket utan tog det mest lugnt! Hade sminkkurs på lördagen och tog en prommis på söndagen. Klev nästan på en snok då med!!!

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards