ericabergqvist

Alla inlägg under maj 2015

Av Erica Bergqvist - 15 maj 2015 15:40

I torsdags firade vi Emma som fyllt 19år. Var på udda och åt sen gick vi till Moa. Jag och Amanda kanske blec för full dock så vi lämnade festen innan tolv tror jag hahaha..... Idag har jag iaf jobbat hela dagen så för att fördriva tid har jag filat och målat naglarna och kollat igenom Kissies blogg (ca70 sidor) hehe..                      


Nu får ni snea bilder för har inget internet på mobilen så måste blogga från datorn (kan inte vända på bilderna nu i efterhand)

Av Erica Bergqvist - 11 maj 2015 16:38

Var på birsta med mamma för nån dag sen och inhandlade ett par nya skor! Fick även med de skönaste bh:arna och ett par strumpor hem!

Av Erica Bergqvist - 11 maj 2015 16:35

Första middagen på altanen som var sådär varm att man knappt kunde äta fick vi känna på i veckan. Har även haft en massa håltimmar, så har ätit ute och fifflat med hår nästan hela veckan. Sen har jag haft min första färgning på salong! Blev riktigt nöjd med tanke på hur det såg ut innan! Sen på fredagen åkte jag och Emma och kolla på "föreningsfotboll" men som jag kallar slagsmål. Sen efter det vart det utgång!(spräckte strumpbyxan på förfesten) och åkte hem med joel sent på natten med moppen haha..

Och sist men inte minst så var jag hanna och amanda på södra och grilla sen åkte vi och bada i Hannas bubbel?

Före och efterbild

Av Erica Bergqvist - 3 maj 2015 14:05

Min blogg har börjat bli en matblogg känner jag, nästan värre än frida som är kung på matlagning och bakning! Men vafasen det är ju gott! Har iaf träffat på molly (Malins valp) och druckit den rosaste och gulaste smootien i mitt liv. Sen igår gick vi från stan hem under den fina himlen när vi lämnade bilen i stan!

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards