ericabergqvist

Alla inlägg under januari 2013

Av Erica Bergqvist - 31 januari 2013 19:06

Igår var jag på stan och då köpte jag ett ljusgrön linne och ett silvrigt halsband och halsbandet var tillochmed 10kr dyrare hahah! men jag fick allt för 70 kr så det sved inte i plånkan direkt, bild kommer här:

Av Erica Bergqvist - 31 januari 2013 14:25

Borde jobba med rapporten som ska vara klar denna vecka men vem orkar jobba med den ?!?

Av Erica Bergqvist - 29 januari 2013 22:07

Tisdag idag då, och man har hunnite med en del tycker jag (fast egentligen inte hehe) har iaf gått i skolan sen bar det av till körskolan för en teorilektion på 3 timmar. Fast det gick ganska snabbt för läraren är lite rolig haha. Sen efter teorin åkte hela min familj till Aspman för att planera lite utlandsresa så nu är den bokad och klar !!:D Och till sist när man kom hem hade ett nytt mobilfodra anlänt till min brevlåda.

Av Erica Bergqvist - 27 januari 2013 20:10

Bloggar på söndagen som jag sa! I helgen har jag, Emma, Moa och Hanna åkt alla backar i slaombacken och nästan slagit ihjäl oss, jag tror Moa och jag åkte in i varann typ tre gånger haha. Sen har vi även åkt skoter i några timmar som var kallt fast man hade tre par byxor och tröjor, fick se en ganska stor flock med renar och så åt vi grillad korv med kartong eftersom vi såklart hade glömt brödet hemma, slutade även med att Moa fick senapsbyxor och jag chokladbyxor... Sen har vi även såklart myst sönder med kräftröra och tjejprat !


                                                                   

Av Erica Bergqvist - 25 januari 2013 14:56

Nytröjan och favoritjeansen sen lite guldiga smycken på det. Tänkte även meddela att jag nog inte kommer blogga nått på hela helgen eftersom vi ska till fjällen och jag brukar inte ha internet där uppe, men vi får höres på måndagen ;)

Av Erica Bergqvist - 24 januari 2013 20:18

Idag har jag heller inte gjort så mycket, köpt sallad som inte var värd pengarna sen tränat med Aneglica som man inte träffat på skitaalänge! Hann med att köpa en svart stickad också, kommer bild imorgon.
Och på tal om imorgon så ska jag, Hanna, Emma och Moa ÅKA TILL FJÄLLEN!!! WOOP WOOP, kommer bli SUPER!! Vi ska åka skidor och skoter och bara mysa sönder! Här får ni lite bilder från förra gången vi var i fjällen :):)

Av Erica Bergqvist - 23 januari 2013 21:06

Har inte gjort ett skit idag typ, fikade en snabbis med en bunt fina flickor sen bar det av hem till missen som gärna ville mysa med mig och värmefilten !;) skulle egentligen. träna idag men det gick ju sådär, tar det imorgon istället haha :D

Av Erica Bergqvist - 23 januari 2013 09:03

Ser ut som jag ska på fest för har plattat hår och ögonskugga men egentligen ska jag bara på idrott hehe. Men efter idrotten kommer jag ha svarta byxor med en svart/vit randig tröja :) Och jag tror detta var det sämsta collaget jag gjort genom tiderna, suddigt och fula bilder ser ut som jag har en stor limpa till ögonbryn haha

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards