ericabergqvist

Alla inlägg under maj 2011

Av Erica Bergqvist - 27 maj 2011 12:53

nu är sista skoldagen avklarard !!

SKÖNT

den här dagen gick fan supersnabbt !

och alla prov är avklarade, och godkända det är oxå skit skönt !

nu äre bara grekland som väntar, men justeja jag hann inte säga hejdå till sandra idag för du var borta din fis, men vi kanske träffas imorgon på konfirmationen så jag kan säga hejdå :) annars säger jag hejdå nu och jag älskar dig !<3

PS: hejdå till matilda oxå som inte kommer klara sig utan mig, jag vet !

älskar er båda två !  

Av Erica Bergqvist - 27 maj 2011 07:34

igår vare konfirmationsfotografering och jag visste inte det så jag kom i en rufsig knut.

men det fick gå, ni som tittar i tidningen kommer säkert se mig.

idag äre noprov och sen ska jag vara med amanda, mois och hanna tror jag, sen nu sa mamma att farmor och farfar kommer på middag så då blir det det också :)

Av Erica Bergqvist - 25 maj 2011 15:55

idag har jag gjort klart mitt linne på syslöjden :D

och så har jag gjort en engelska kompletering och två noläxor ! BRA erica

men det kommer väntar ett soprov och ett muntligt noprov oxå -.-


  linnet :)

Av Erica Bergqvist - 24 maj 2011 18:15

när jah egentligen ska plugga blir jag extra sugen på att blogga -.- typiskt

men iaf så tänker jag på om vi inte kommer få åka för det där jävla askmolnet !

hoppas på det bästa men nu ska jag upp och göra läxa för såhär ser mitt shema ut denna vecka :


onsdag: 2 noläxor, boken om mig själv

torsdag:soprov, körskola

fredag:noprov, engkompletering !

hetsigt !

Av Erica Bergqvist - 23 maj 2011 08:04

den hä veckan har jag skit mkt i skolan ! så jag hinner inte blogga jag har :

två noprov läxor, soprov, noprov, och jag har inte pluggat på nått av dom !

seen kommer jag inte kunna blogga dom två veckorn som kommer för jag ska bort !:)

så det blir som en lite bloggpause i tre veckor :)

Av Erica Bergqvist - 19 maj 2011 07:35

nu sitter jag och äter frukost, och igår var jag med hanna amanda och mois :)

vi hoppa studdsmatta och satt vid datorn, och jag vill ha en ipad2 !!!!! ge mig en  !!!

dom är så jävla snygga !


  tänk att ha den vita ipaden och ett rosa fodral !!:O

Av Erica Bergqvist - 18 maj 2011 07:30

som sagt har jag inte bloggat på länge men jag har varit på konfirmationsläger i helgen i uppsala, kul,kul !första dagen gick vi i stokholm och shoppade, sen paddla vi även kanot och det vart nåra kanoter som ramla i, det var inte mitt fel, nej nej !hehe

sen när jag kom hem kom jag på att det var måndag och att vi hade läxa nästa dag så då gjorde jag den,och igår hann jag inte heller blogga för då åka jag och träna, och nu idag denna vanliga onsdag.... nej vi har studiebesök idag tror jag, så det är ingen vanlig  onsdag !


  jag idag :)



Av Erica Bergqvist - 12 maj 2011 19:01

nu har jag kört i trafiken och det känndes brare :)

nu har jag bara en till körning sen är jag klare !


Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards