ericabergqvist

Alla inlägg under juli 2013

Av Erica Bergqvist - 30 juli 2013 18:49

Vill först säga att jag saknar att vara ledig efter bara två dagars jobb. Sen vill jag bara vara med mina bästaste bästisar. Saknaden är stor, Moa kom hem. Hanna kom hit och ta med Jenny och Jennifer. Frida flytta till Sundsvall. Elin du kan dela lägenhet med Frida. Sandra kan ta en springtur ner och ta med dig Matilda på vägen. Angelica säg upp dig från jobbet och föreslå det för Rickard också. Emma plocka upp Amanda och Jossan på moppen och turka hit. Mathilda ta tåget men stanna i Stockholm så Melina kan hoppa på.

Av Erica Bergqvist - 29 juli 2013 20:58

Nä inte den sista men man kan ju önska

Av Erica Bergqvist - 29 juli 2013 20:54

Svart kjol, svart vit topp, ringar, parfym och en vit magtopp

Av Erica Bergqvist - 29 juli 2013 20:47

Nu har vi hunnit med det mesta man kan göra i göteborg och på vägen dit.
- sovit på en camping som strömen gått på hela tiden, kunde inte ens koka vatten...

- Fått middagsunderhållning av en cyklande tjej i ett litet gupp på en annan camping, började tillslut undra om det var guppet eller joel som var intressant!

-Shoppat två dagar, min kjol vart poppis i göteborgs köpcenter iaf!

-Åkte på liseberg och fick med oss 2kg toblerone, en vattendoppad keps och ont i fötterna hem. Träffade även norskar som förstod mig utmärkt men jag hade liiiiite problem att förstå dem..

-Ätit onyttigt varje dag

-Har sett på dom värsta blixtrana.

- Fångat läskiga krabbor, medans småpojkarna bara plockar dom med händer vågar jag inte ens fiska med ett snöre.

- Inte använt hälften av sakerna jag hade med (du hade rätt moa hehe)

- Blivit avstängd från badet för jättestora maneter, synd om en liten pojke som simmade rakt in i en <3

- Och bara allmänt haft det super roligt ! Värme och sol varje dag med mycket bad!

Sen på vägen hem från göteborg blev det översvämningar på vägarna och vattenplaning men vi klarade oss till Stockholm där jag blev avsläppt och fick träffa min saknade pojke!
Vi kollade i affärer och åt gomat varje dag! Fick träffa Anki och Melina som var för länge sen sist! Kollade även på två biosar, as bra båda två, world war Z och now you see me.

For you Moa

Av Erica Bergqvist - 23 juli 2013 16:21

Svart långkjol, mönstrad "sportbhtopp" och guldiga smycken

Av Erica Bergqvist - 23 juli 2013 11:35

Med likadan bil och husvagn har vi nu rullat in i göteborg. Har redan hunnit shoppat och badat lite men idag ska vi också shoppa lite mer i göteborgs stad! Det är iaf väldigt varmt och fint här kan jag meddela! kan skriva mer nån gång,höres!

Baxter fångar ankor

Av Erica Bergqvist - 19 juli 2013 19:49

Tog en strykning sen stack vi!

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards