ericabergqvist

Alla inlägg under juni 2015

APA

Av Erica Bergqvist - 26 juni 2015 12:08

I tisdags tror jag det var åkte jag coh Rickard och käka på APA. Tyvärr men det var fan inte gott. Torrt smaklöst och lite mat för pengarna! Det enda jag gillade var stripsen men känns lite onödigt att betala ca 300kr för dem.....

Iaf så vart det betydligt mysigare igår när Rickard kom och bjöd på picknick haha!

Sen på kvällen träffa på ganska mysiga och kärleksfulla hundar hahaha som skulle sitta i rickards knä båda två!


 

     

Av Erica Bergqvist - 26 juni 2015 11:59

Den lilla magtröjan som är mönstrad köpte jag med presentkortet sen de andra grejerna är bara inhandlat med pengar jag egentligen inte skulle spendera! (förlåt att alla bilder är upp och ner också) Btw: ÄLSKAR SKORNA

           

Av Erica Bergqvist - 26 juni 2015 11:56

Dessa saker fick jag i studentpresent. Fick även en tavla och pengar men glömde knäppa på tavlan! Sen fick jag även ett presentkort som jag handlade för lite i förrgår hehe, bilder på det kommer upp senare!

                           

Av Erica Bergqvist - 20 juni 2015 11:58

Igår var det midsommar och jag knäppte inte en enda bild???!!

Jag, Amanda och Rickard var iaf hos Jocke i juniskär och grillade, dansade och spelade kubb hela natten lång. Sen for vi hem eftersom jag jobbade idag, just i detta tillfälle. Det har kommit in ca 5 personer på gymmet nu, lite ovärt tycker jag det känns men ja...

Ska se om nån annan knäppte bilder igår som jag kan sno och lägga upp senare!

Av Erica Bergqvist - 16 juni 2015 13:27

Äntligen kommer bilderna, gruva mig för att lägga upp alla för det tar sån tid men nu hade jag inget att göra satt! Ni ser ju på bilderna vad vi gjort under veckan och tyvärr saknas en hel del (viss bilder var lite to private) om ni undrar vilka tjejer som är med oss så träffa vi två umeåbrudar, som vi blev vän med! Caroline och Elin! Superroligt att få fler vänner!

Det godaste jag ätit på restaurang ^^

Sminkborste, nudlar, soppa och vattenkokare var lunchen de

Av Erica Bergqvist - 15 juni 2015 23:09

I torsdags tog jag studenten, får sno lite bilder från mamma och pappa senare så jag kan visa mer! Var iaf extremt rolig och vill göra om det igen känner jag! Dock räkna de ju fel på guldtrofen ( tävlingar man gör för att veta när man får gå ut på trappan) så vi hamna sexa när vi skulle vara bland topp tre.......tråkigt aja sen fredag tog Frida studenten. ( var ganska trött då kan jag säga!) Somna direkt när jag kom dit och missa både paketöppning och efterätten haha!

Lördag skulle det vara 40års kalas men blev överassknkngsbrölopp! Mitt andra brölopp på 18år så ddt var skitkul!! Sen idag har jag varit med Sandra och ätit sushi till lunch. Sen när man kom hem bjöds det på smörgåstårta!!

Av Erica Bergqvist - 15 juni 2015 22:54

Ett huvud och en blomma + den lilla burken till höger på sista bilden!

Av Erica Bergqvist - 7 juni 2015 13:50

I torsdags var jag och åt lunch med Elin. Efter det for jag och Amanda på birsta och shoppa inredningssaker! Hon ska ju nämligen flytta till Åre i höst? på kvällen for vi till hamnen och satt oss med fåglarna, nutella, energideyck och jordgubbar, bästa!! Sen målade vi även ett älghorn som ska bli ett ljusfat.

Fredag och det nalkades bal för lillebror!
Lördag, igår, var jag med Amanda, Moa och Malin och käka godis, jordgubbar och nutella igen, gott. Och idag jobbar jag till fem sen ska jag iväg på Vigorspex!

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards