ericabergqvist

Alla inlägg under februari 2015

Av Erica Bergqvist - 26 februari 2015 19:06

I måndags var det guldtrofetävlingar och vi kom delad tvåa tror jag haha (bäst helt enkelt)Efter det for jag på birsta med mamma och shoppade en sminklåda,vas, täckbyxor,vantar och värme byxor. Sen har hanna kommit hem åå från utlandet och det syns kan jag säga...

Sen nu på söndag ska vi i vårt UF-företag ha loppisen på hedberska så kom och shoppa! Kl12 -16 får ni komma:D

Av Erica Bergqvist - 26 februari 2015 18:57

I fredags åkte familjen upp till Fridas stuga. Måste åka skoter från vägen till Fridas stuga och kan säga att baxter inte diggade det! Lördag åkte vi skoter hela dan så alla fick ont i rumpan. Men det stoppade oss inte och på söndagen var vi ut igen!

Fokuserad

Lånade lite bilder från Fridas blogg med?

Av Erica Bergqvist - 19 februari 2015 20:00

I måndags åkte jag och Amanda och tog lite amerikanska pannkakor till lunch. Tisdag elr nått såg jag rådjur och samma kväll var jag på basket med moa och Amanda där rätt lag vann! Sen under denna dag har jag fått några gräsliga bilder som jag måsta visa haha

(Han satt den)

Av Erica Bergqvist - 15 februari 2015 19:36

På alla hjärtans dag blev jag bjuden på middag hos rickard! Förrätten var torrtillabröd med grönsaker i som han stekt i stekpanna. Förrätt var torrtillabröd klistrat mot en båt och i den var det pulled chicken (vet inte hur det stavas haha) ocj grönsaker sen till efterrätt: det godaste! Banan i jordnötssmör och corn flakes puffar sen tre frozen yoghurt muffins med bär i! Och så fick jag en GÅVA eftersom jag säger nej till presenter haha

Av Erica Bergqvist - 15 februari 2015 19:20

Nån dag ( kom inte ihåg när) blev vi bjuden på fruktsallad av vår lärare eftersom det är hälsovwcka just nu på skolan. Salladen med banan och apelsin är speciellt gjort dör mig eftersom jag ej kan äta alla frukter haha (lite speciell jag)! Sen har jag hunnit med att äta sushi, godis och asgod brunch med moa en torsdagsmorgon! Har även köpt ett nytt plagg.............och hälsat på moas glada katt

Av Erica Bergqvist - 9 februari 2015 20:22

Gott men vet nu säkert att jag är allergisk mot även rostade nötter..

Av Erica Bergqvist - 9 februari 2015 18:13

Innan helgen lockade jag håret den dagen vi skulle bli fotad i fotostudio och ut och äta ( man måste ju vara fin) och så hann fsmiljen med att köpa nysoffa som baxter invigde med bus!
I helgen for jag, rickard och familjen upp till fjällen där vi fick vara med om storm. Klarade nästan en heldag i slalombacken innan det small till med vädret! Vi åkte även längdskidor och det var bara rickard som ramla fast det blåste på.

Av Erica Bergqvist - 9 februari 2015 18:07

Efter att 75% av gymnasiearbetet skulle vara inne på onsdagen firade jag och Amanda på udda med väldigt god mat och drinkar. Kändes som man fick smaka maten från master chef !

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards