ericabergqvist

Alla inlägg under augusti 2013

Av Erica Bergqvist - 30 augusti 2013 11:48

Känner mig som en bitch idag med glitternaglar, ringar, örhängen, ny väska med skinnjackan och en ganska enkel outfit haha! Sen kom jag till skolan så ser moa likadan ut, tyiskt henne att härma bloggaren erica !

Av Erica Bergqvist - 30 augusti 2013 11:44

Var på birsta i onsdags med Rickard. Han handlade jäkligt mycke saker men jag kom också hem med några finfina byxor! Sen igår när jag och Moa var på orgentering svängde vi in i en väskaffär och handla en skönhet!

Av Erica Bergqvist - 27 augusti 2013 16:42

Började dagen med en ganska stadig frukost men var hungrig redan kl10 igen. Både på lunchen och efter skolan gick jag på stan med Amanda och Moa, kunde inte heller låta bli att köpa nått fast jag ska på birsta imorgon och köpa väska, jeans och jacka för dyra pengar!
Men vad gör det?! Man ska väl shoppa när lönerna kommer in från sommarjobben!!

Ser jädrigt stor ut men mindre på och såklart båda sakerna på rea hehe :D

Av Erica Bergqvist - 25 augusti 2013 15:01

Första dagarna i skolan gick toppen. Första dagen fick vi bara informtion i typ 1timme sen gick vi hem, andra dagen hade vi vanliga lektioner och i fredas välkomnade vi 1:orna med lekar. Sen hela helgen har jag varit med Rickard och hans släkt på trav eller ja det var på lördagen, väldigt roligt med god mat och söta barn vi var barnvakt åt! Så jäkla gulligt när dom nästan somnar i ens famn!! rickard vann även 180 kr för jag sa att han skulle satsa på nr12, cool som jag är.

Lilla tiger som även hade två bröder med sig alla börjar på T haha gullungar

Av Erica Bergqvist - 21 augusti 2013 07:44

Klädesvalet på första skoldagen vart ganska enkel, jeans med ett vitt linne, plattat hår och silvriga smycken.

Av Erica Bergqvist - 20 augusti 2013 12:54

Idolstart går klockan 8 bjöd på skratt kan jag meddela och lite förvåning. Vissa visste jag inte alls skulle vara med haha och så gick dom vidare, idioter!! kung ju. Sen har vi ju andra personer man skäms lite över, nämner dock inga namn här..
Ska egentligen inte säga nått för sjunger själv som en kratta och skulle aldrig våga kliva upp där, fast skulle aldrig heller göra det för vet att jag bara skulle skämma ut mig.
Fin stor bild på filip haha

Av Erica Bergqvist - 20 augusti 2013 12:45

Köpte ingenting igår på birsta med Elin, otroligt. Eller ja fika men det räknas inte:)

Av Erica Bergqvist - 20 augusti 2013 12:43

Outfit hos julia

Outfit igår på birsta
SÄMST BILDER

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards