ericabergqvist

Alla inlägg under november 2011

Av Erica Bergqvist - 29 november 2011 19:34

just nu sitter jag här i mitt kök och äter sånnahära smariga tomtar värmda i mikron.

plus att jag har skaffat en nu percing

senare ikväll ska jag springa över till moa och plugga :D aja hejsvejs

   

haha fuuuuuliiiss

Av Erica Bergqvist - 28 november 2011 16:21

en vanlig dag var det idag fast med snö :)

ikväll tänkte jag iaf åka pulka med sandra,hanna och moa om dom vill, hehe...

man måste ju ha kul fast man blir äldre. men först innan det ska jag plugga :)

Av Erica Bergqvist - 27 november 2011 17:53

igår var det ju lördag men ingen vanlig lördag, jag moa och emma fick sitta och baka ganska många bakelser och göra 120 boxar till dom... -.- vi var uppe till fyra och då hade vi knappt gjort hälften. men sen idag på morgonen blev man ändå glad för då snöade det ju as mycket !!funfunfun !! sen bar det av till ljulskyltningen, där inget av våra saker hade sålt typ :(

aja man kan kanske sälja dom nån annanstans :)


   

pappersboxarna -.-

 

skit moa med sin nya bajsipad :@

           

Av Erica Bergqvist - 25 november 2011 23:31

var på bio med matilda för nån minut sen och FUCK VAD BRA DEN VAR !!!!!!!

slår alla andra filmer förut dom andra twillight !!!

måste se den igen när den kommer ut, för JÄVLAR !!!!!! klart 10/10 !!!!!!

ja men nu ska jag sova om jag kan lugna ner mig :D:D:DD:D

MEN JÄVLAR ASSÅ DEN MÅSTE SES  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Erica Bergqvist - 24 november 2011 20:19

jag vet jag bloggar typ aldrig !

men jag har inget att blogga om.. inget specielt händer i mitt liv just nu !

men en sak kan jag ju säga att i helgen ska jag och matilda gå på bio och på söndag ska våran klass ha julskyltning på den här julmarknaden eller vad man kallar den.

hittade as många greklandbilder som pappa hade så jag laddar upp några, SAKNAR GREKLAND!!!!


               

flumbild

   

okuperade ett helt bord i grekland... inte nes alla fick plats vid samma... fin min jag har <3

           

jag åkte motorcykel i det där för det var så varmt !:O

 

tjockisss

           

såklart kunde varken mamma eller jag motstå att mata alla hungriga små katter :'(

Av Erica Bergqvist - 22 november 2011 16:01

ja snart äre ju jul och då måste man ju ha en önskelista !så nu har jag gjort en !:


   

ni kanske inte ser vad det står överallt men ni kan ju titta på bilderna så förstår ni nog :)

iaf om nån undrar så ligger ipad 2 högst upp på min lista

Av Erica Bergqvist - 22 november 2011 07:39

vi ska ju direkt på gymnasiegejen och då ska vi gå fem i halv nio -.-

då kunde jag ligga och sova nu !!!FML


 

en finfin bild bjuder jag även på !

Av Erica Bergqvist - 22 november 2011 07:20

ska snart ringa matilda och höra om hon vill ta bussen med mig?!

idag äre även gymnasie grej som man ska gå på så jag kommer gå på det :)

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards