ericabergqvist

Alla inlägg under maj 2013

Av Erica Bergqvist - 31 maj 2013 18:08

Vaknade, åkte och fotades med sfgf, synd bara att man förstörde bilderna för dom hahah...
Åkte sedan in till stan för lunch med Rickardo efter några timmars solning, ganska skönt.
På resan hem träffade jag på Hanna som stod och raggade fyllosar, typiskt henne! Fick styra upp det hela sen nu är jag hemma och ska äta för att sedan åka till bästa Emma, där det är mer fina tjejer på besök !
Och nu hoppas jag på att det är okej för hela sfgf och sgf att jag lägger upp denna bild, annars blire ju liiiite problem !

Av Erica Bergqvist - 30 maj 2013 16:39

Kinamat är bra skit helt enkelt!

Av Erica Bergqvist - 30 maj 2013 16:37

En lektion idag sen slutar vi, och vad ska vi ens göra på den? betygssnack.. Efter skolan idag ska tjejerna i klassen ut och äta med varann så det blir nog toppen, så jäääkla varmt, kan inte ens ligga och sola nu kl 9 !! Så idag ska jag inviga klänning!
Imorgon har jag inga lektioner men måste åka in för fotografering med sfgf, sen blire väl till att hem och sola om det är finväder !

Av Erica Bergqvist - 28 maj 2013 22:15

Äckelpeace är inställd, jag som var pepp och man vill ju hitta på nått i sommar, men jag säger bara FAN VA TUR vi hade som inte bokade nått. Några i klassen har typ lagt 3000kr på skiten sen nu får de inte tillbaka någonting!! Men vafan ska man nu göra i sommar då ? husvagnssemester igen, nej tack.
Nä ni får två bilder på två plagg jag köpte idag för 100kr, ganska värt, ser ut som ett rosa nattlinne men vafan 50 kr!

Av Erica Bergqvist - 28 maj 2013 17:19

Igår vare ju ekonomernas dag på skolan, vi spelade brännboll, åt grillat och bara hade en bäst skoldag !
Idag vakna jag med huvudvärk och ville inte riktigt gå till skolan men klev ändå upp för att sen få reda på att jag inte hade nån lektion alls, surt. Åkte iaf och tränade med Moa, tog en glass på stan och nu skare pluggas till sista spankskaprovet!

Av Erica Bergqvist - 27 maj 2013 08:46

Snickarbyxor och en blå t-shirt, det är ekonomernas dag idag så våran klass skull vara hantverkare !

Av Erica Bergqvist - 26 maj 2013 22:12

Härligt härligt !

Av Erica Bergqvist - 26 maj 2013 19:11

Hela helgen har spenderats med min bästa kusin! Vi har fotat, bytt kläder ganska ofta, varit nere på rosehills för att se uppträdande och frysa ihjäl, lagat och ätit urgod mat, ätit glass, solat och såklart cyklat järnet genom hela nore ! En helt perfekt helg helt enkelt!

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards