ericabergqvist

Alla inlägg under juni 2010

Av Erica Bergqvist - 29 juni 2010 16:56

jag sa ju att jag inte kommer blogga,

men det kan jag och nu har jag så tråkigt att jag bloggar.

Fast jag skriver på våran gamla dator och den drar mig till vansinne.

Ja men iallafall så idag har jag varit med matilda för sandra är borta.

Igår var jag på loppis och köpte en ``glasflaska´´.

Jag har flyttat ner igen så jag har haft fullt upp me det typ varje dag.

Men idag innan jag var med matilda var jag och mamma på IKEA.

Vi skulle köpa två fotöljer, hahah och så här gick det:

Först när vi kom dit var det as mkt folk som skulle köpa sånna dära stolar,

men det fanns inga så alla blev as arga för det var ``IKEA folk´´ som hadde sagt att det skulle finnas idag. Det var vissa som hade åkt från härnösand för att få sånna stolar :O

Aja det blev iallafall kallabalik !

Men sen kom det en kille med mer stolar och då blev det ännu mer kallabalik !

alla ba : flytta på dig jag var här först men jag och mamma fick stolar iallafall.

Bara satt ni vet så kommer jag typ inte blogga nå för den här datorn tar evigheter att slå på :)

hejdå :)


  

haha jag hadde bara sånnahära bilder på den här datorn X)

Av Erica Bergqvist - 27 juni 2010 09:05

Ni förstår väll rubriken. Vi måste lämna in datorn på lagning för jag har gjort sönder den :D Så jag kan inte blogga men jag ska oxå åka bort på semester och då kan jag inte heller så jag kommer nog inte blogga på ungefär 2 veckor :O


  

ja jag är fortfarande med den här gullungen, men hon kommer åka hem idag men först blire IKEA :D

Av Erica Bergqvist - 24 juni 2010 22:03

ja nu har jag inte skrivit på AAASSSS länge för jag har haft fullt upp med frida.

Som sagt jag har varit hos frida i fyra dagar och vi har cyklat, badat och träffat en riktigt snygging !!! ja sen åkte vi hit och vi skulle shoppa men vi hade inge shoppinghumör så vi åkte hem.

Och nu tittar vi på tv :D

hejdå:)

  

Frida, jag, tjockis sandra och lilljonathan :)

Av Erica Bergqvist - 20 juni 2010 11:32

ja nu bäre mot frida och jag ska åka typ kl 1 men iallafall jag måste vänta i hudik i 40 minuter ! :O tråkigt men det får man ta om man ska ha roligt :) och snart äre midsommar och då ska frida komma hit, justeja jag var på birsta igår och då fick man TÅRTA :D och så köpte jag ett par skor :D aja

hejdå :)

Av Erica Bergqvist - 17 juni 2010 13:46

ja jag älskar lösnaglar. och nu testar jag en ny variant, men det ser inte bra ut nu titta här:


  

som sagt jag ska klippa fila m.m :)

  det jag andvände :D   hahahahahahah hoppas det blir bra :)

  skillnad  mer skillnad  

SKILLNAD


hejdå:D

Av Erica Bergqvist - 15 juni 2010 21:19

Idag var jag och tildis på himlabadet (roligt)

men sen när vi skulle hem var det punktering på bussen så vi måsta stanna och då kom det en man fråga varför vi stannat och chauffören sa att det var punktering. Mannen gick bak för att kolla så sa han

- Ooh jävlarns, det är ju helt platt ! jag och mathilda börja garva och då sa chauffören

- Det är inte lätt när man har rökt på ! hahaha aja

hejdå:)

Av Erica Bergqvist - 14 juni 2010 19:23

ja nu har mathilda kommit och idag var vi och shoppa och imorgon ska vi bada :D


Köplista:


armbamd

skor

ringar

byxor

naglar

hyrde film

och mat/godis förstårs !


det var allt

hejdå :)

Av Erica Bergqvist - 13 juni 2010 10:21

ja nu äre bara jag och sandra, matilda är bortrest, men jag oh sandra hare ju bäst bara vi. men på sommarlovet ska jag åka på husvagnssemester med fem familjer. sen när jag kommer hem så är jag ledig fyra vekor till så då ska jag försöka åka till elin, mathilda och frida :)men idag ska nog jag åka och bada eller gå på stan med sandra ;)


jag har inga bilder så

hejdå :)

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards