ericabergqvist

Alla inlägg under augusti 2014

Av Erica Bergqvist - 27 augusti 2014 22:58

Allt för ca 770kr (som bara ett par Converse kostar hemma här i sverige typ!) KAAAAAP.
Väska 200kr, bikini 150kr, converse 150kr, sjal 70kr och kängor 200kr, riktigt bra spenderande pengar.
Sen har ju jag varit så klantig och tappat mobilen i poolen i Grekland så ett inlägg med bilder och text från det får ni nån gång när den funkar eller när jag orkar ladda över alla bilder från kameran till datorn!:)

Av Erica Bergqvist - 17 augusti 2014 16:25

$$$

Av Erica Bergqvist - 17 augusti 2014 11:55

Jag vet att jag köper för mycket saker men dessa två var nödvändiga!
Köpte dom i torsdags när lilla Elin var på besök i Sundsvall, ska bli så kul att hon börjar gymnasie här och kan vara med mig när Rickard är på lumpen i Halmstad och jag känner mig ensam?? Vi drack iaf kaffe och pratade mest, som vanligt!

På fredagkväll var jag med mina tjejer och myste och pratade. Sen for jag till Rickard och sov, lördag var jag med han och träna på morgonen, sen tog jag en tur med mamma på Birsta och sen ut och åt med Rickard på Olles! Tog även en mocca, jävulst gott detdär!

Kommer sakna min bebbi så när han åker??

Av Erica Bergqvist - 17 augusti 2014 11:42

Fick nya klor av en tjej som heter Linda i fredas! Supersnyggaaaaaa!!
Sen efter det for jag på Birsta för att växla kronor till euro med Hanna och Moa men kom bara hem med mindre kronor eftersom jag köpte plast till mobben! Vi åker till Kreta idag faktiskt om ni undrar haha.. Vilket också kommer bli supeeeerrrrkuuuuuuul, festa bada solaaaa hela dagarna!

Av Erica Bergqvist - 13 augusti 2014 19:04

Nu var jag på Birsta igår med Amanda och inte kunde jag hålla mig.. Köpte en svart enkel tajt klänning som är för ful på bild, mycket snyggare på så får visa nån annan gång! Sen köpte jag två par jeans, ett par ljusblåa och ett par i beige( vet dock inte om jag ska ha kvar dom beiga, lite små..) sen idag skulle jag fixa mina naglar med det blev tyvärr inte utan skjuts fram till fredag. Men klippte mig gjorde jag iaf! Och Amanda med! Ser inte skillnaden men den känns!

Före

Efter, är inte ens nån skillnad men det blev iaf 5cm kortare, de ni!

Av Erica Bergqvist - 12 augusti 2014 11:41

Åt melon, mango, vitchoklad och drack blackberry cider till draktränaren på rickards altan??

Av Erica Bergqvist - 10 augusti 2014 12:09

I fredas var jag, Hanna och Amanda ut på krogen, tog oss ner med några random som vi hitta på Statoil i en raggarbil. Sen gick vi på udda och träffade på mycket saknade personer (95:orna) Sen vart det såklart Max och sova. Lördag vaknade jag hos Rickard vid tolv och for då och hämtade bilen som jag hade hos Amanda, åkte ner på stranden och somna där i tre timmar också! Vaknade av att Rickard ringde och skulle bjuda på fika så for till han. Sen på kvällen hade vi dubbeldejt med Angelica och Dennis. Åt godaste grillning, paj och drack bästa drinkarna, kanske lite väl stark men god iaf!

Två perfekta sandkorn i varsitt ögonbryn, fint

Av Erica Bergqvist - 8 augusti 2014 16:44

Naglarna????
Sen nått par av skorna, bet inte vilka som är finast! Eller jo dom sista men dom första känns enklare att ha!

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards