ericabergqvist

Alla inlägg under januari 2014

Av Erica Bergqvist - 30 januari 2014 21:33

Har en allergisk reaktion av katten. Vill inte sova ensam så drömmer mig bort till min kära kusin i Ljusdal på snapchat. Hatar skolan just nu och funderar till och med på om det ens är viktigt att gå imorgon? Men ställer alarm ändå för att göra lärarna glada.

Av Erica Bergqvist - 29 januari 2014 18:03

Perfekta frun. Finaste småpojkarna. En mamma och en pappa som älskade dig. Bror som var som en tvilling. Fem år sen idag men ingen glömmer. Kommer aldrig glömma en älskad.

Av Erica Bergqvist - 29 januari 2014 17:59

-Plattat hår
-Tre av trehundra bilder Hanna bombade på min mobil
- bilder från ett mikroskop
- broccolisoppa till middag

Av Erica Bergqvist - 27 januari 2014 18:46

Igår var jag och kollade på Joels basket i en timme, hittade även läraren David som dommare. For sen med mamma och träna en snabbis innan hon släppte av mig på olerys där min tjejer väntade! Åt i cirka tre timmar och snackade om det ena och andra. Vaknade idag med träningsvärk i rumpan och nästan INTE längtar tills imorgon när den kommer vara värre!

Av Erica Bergqvist - 25 januari 2014 00:19

Igår var lilla Elin på besök i Sundsvall och det firades med fika på Waynes och såklart för mycket snack!
For sen hem och svimma av feber innan jag for till Rickard och gjorde hallon med vitchoklad. Låg vaken för sent och tänkte på vuxenlivet innan vi somnade och jag vart två år yngre än min pojke( han fyller 19år idag, eller ja klockan är över tolv men iaf) STORT GRATTIS TiLL DIG! Älskar dig så mycket??????
Sen idag åkte vi skridskor på skolan fast det var -16 och skollagen säger att det måste vara under -15! Tog sen en varm och god fika innan vi åkte till Hanna för att umgås med några biskopar.

Av Erica Bergqvist - 23 januari 2014 07:32

Igår hade jag ingeeeeee plugg så fot en sväng till Angelica och hennes nya lägenhet som hon delar med sin prins och kan säga att det INTE var nådig och blev otroligt avundsjuk! Stannade där hela kvällen och umgicks innan jag tog bussen hem med Hanna som jag träffa på. Och när jag kom hem skrev jag en engelska grej hehe (hade lite plugg) innan jag la mig och sov, drömde även konstigaste drömmen inatt!

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards