ericabergqvist

Alla inlägg under mars 2013

Av Erica Bergqvist - 28 mars 2013 12:54

Blir nog det sista inlägget innan jag åker till fjällen. Sitter iaf på historian med bästa, har även fått godis av finBarbro och så får vi sluta ca två timmar tidigare! Bästa läraren kan jag meddela! Ni får några bilder från våran roliga lektion och en från imorse när jag och Joel hade lite tråkigt.

Av Erica Bergqvist - 28 mars 2013 09:05

Sitter just nu och borstar tänderna medans jag lyssnar på musik, ska snart till skolan som slutar tidigt idag eftersom imorgon är det påsklov! Åker till fjällen direkt efter skolan idag och kommer hem på tisdag tror jag, så ni vet ju hur bloggandet brukar bli...
Ska iaf åka mycket skidor och skoter sen kommer alla familjer ha påsklunch på lördagen på fjället (standard) :)
Har bara på mig en stickad och ett par mörkblåa jeans idag, ska ändå bara gå i nån timme sen stressa hem och byta om.

Av Erica Bergqvist - 27 mars 2013 20:54

Det är ganska bra att vi måste dokumentera det vi gör i samhälle för då får även jag lite bilder hit! Vi ska göra en kartong som visar slavhandel och därför gör vi en man som ska köpa sex av ett par kvinnor på gatan, kommer bli den finaste kartongen tror jag!

Av Erica Bergqvist - 27 mars 2013 20:52

Kollade nyss igenom min 115 sidors blogg och märkte hur mycket jag älskar allt och alla !
- Husvagnssemestrarna, fast det kan värka sämst på alla bilder som vi knäpper men det har en viss charm i sig !
- Hur mycket jag älskar min familj! Kan ha skitkul med bara dom, speciellt Joel som har lite samma humor, älskar dig pluttas <3
- Hur mycket jag älskar mina bästa vänner, har alltid skitkul med er och ni är alltid så snäll och underbara! Och jag hoppas ni vet vilka ni är <3
- Sova på studsmattan
- Har dom bästa kusinerna man kan få, dom gulligaste pluttarna till dom coolaste jättarna.
- Älskar alla sommarminnen, grillferke hos Jennifer på sommaren, klassresorna, saknar gammelklassen, skolavslutningarna, greklandsresorna med finaste, badande på stränderna, både sent och tidigt, moppeturer runt halva Sundsvall och lite till, sena promenader som leder till det mesta, solande tills man bränner sig och bara allt bus man har hittat på under åren!
- Älskar verkligen farmor, farfar, mormor och morfar, ni är så vimsiga och gammla men ändå dom finaste yngsta par som jag vet <3

Av Erica Bergqvist - 26 mars 2013 16:29

Hade värsta sommarkönslan imorse när jag gick till bussen, bara njöt av solen, asfalten, fåglarna och kunna gå med pappas jeansjacka utan att frysa !sen nu när jag kom hem tryckte jag i mig jordgubbar och choklad som bara förgyllade känslan ännu mer !

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards