ericabergqvist

Alla inlägg under december 2017

Av Erica Bergqvist - 28 december 2017 15:35

Nu under jul har jag hunnit med rätt så mycket. Ätit fyra julbord på olika ställen, fått en massa fina julklappar, gjort jul/nyårsnaglarna och myst en massa hemma på mina lediga dagar! Men jag tar det ändå dag för dag så ni hänger med. På torsdgaen den 21 var jag, Agneta, Elisabeth och Hasse på julbord ute i skatan. Väldigt god mat så rekommenderar er att käka julbord där någon gång!

 

Den 22 på fredagen fyllde min kära farfar 80år. Så då firade vi med smörgåstårta till middag och blåbärstårta till efterrätt.

 

Den 23 på lördagen kom Frida hit med hennes familj och åt julbord. Vi bytte även lite julklappar då med varann, men tanken är att vi ger något större lite senare då vi båda fyller år i april. Sen lördagkväll fick jag äntligen träffa Amanda som var hemma på besök från kalmar!




           

Av Erica Bergqvist - 21 december 2017 07:00

Nu måste ni få veta en sak. Det är världens finaste och snällaste motionärer på Friskis! Kolla vad jag fick i julklapp av en motionär som tyckte jag varit så snäll mot henne! Ett silverarmband med kristaller på. Sen fick jag även en äppelpaj som om armbandet inte var nog. Herregud de är ju för snäll vissa människor!!        

Jag har bestämt mig att jag själv ska bli såhär som person. Det uppskattas så mycket av den som får allt. Och man gör ju egentligen för lite för att visa sin tacksamhet till personer.


     

Av Erica Bergqvist - 20 december 2017 07:00

I måndags var jag med Felicia efter jobbet. Vi åt sushi och pratade skit. Hann även på birsta en sväng för att handla kattsand.

 

         

Av Erica Bergqvist - 20 december 2017 06:45

Söndag for jag först och kollade på Emmas ridning på morgonen. Eller ja jag hann inte se när hon hoppade för min bil startade inte men jag fick iaf se henne med en julpyntad häst!

Sen efter det for jag till stan och hängde med Elin. Vi fikade, (jag)shoppade kläder och pratade på om allt som vanligt. En mysig dag med en bättre person. Så tacksam att jag har dig! Och sen att du ska flytta till Sundsvall gör det tusen gånger bättre!!!!!

Efter stan for jag och tränade överkropp med mamma på Friskis.

 

               

Av Erica Bergqvist - 19 december 2017 07:17

Dagens luck på Hemtex idag var plädar i olika färger för rabatterat pris. Jag beställde hem två gråa nu. Var lite sugen på rosa också men jag vet att Jonas inte vill ha rosa i lägenheten så grått blir nog bra!

 

Haha två minuter efter att jag skrivit de första raderna beställde jag hem de rosa plädar med. Kunde inte hålla mig, men tänkte att jag ska skicka tillbaka de som jag tycker minst om sen. 

       

Av Erica Bergqvist - 19 december 2017 07:00

I lördags var det julfest med New Yorker. Underbart att jag lärt känna så fina personer! Vi var på teatergrillen och käkade först och gick sen tillbaka till jobbet för lite julklappsbyte och lekar. Jag fick en jättefin ljuslycksta av Matilda som ni hittar bild på längre ner i inlägget.

                   

Av Erica Bergqvist - 19 december 2017 06:47

I fredags var jag, Elisabeth, Agneta och Hasse bjuden på jullunch av fastighetsägaren. Så julbord till förrätt och oxfile till varmrätt blev det för mig! Och sen efter det så tränade jag ben med Joel innan jag fick gå hem.

 

     

Av Erica Bergqvist - 15 december 2017 10:16

Igår for jag och Jonas en sväng på birsta efter jobbet. Vi skulle handla paket till julklappslekar och andra julklappar men så kom jag hem med saker till mig själv ist.. Handlade en glasskål som var så fin!

 

   

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards