ericabergqvist

Alla inlägg under april 2016

Av Erica Bergqvist - 30 april 2016 11:46

..Är att bestämma vilka naglar man ska göra!!!!!!

       

Av Erica Bergqvist - 30 april 2016 11:21










Igår kom Amanda hem från Åre så efter jag hade fått middag hos farmor åkte jag och plockade upp henne! Åkte på mcdonalds och hälsade på och sen vidare till hamnen där agnes, hanna, richard och mathias var och lirade basket. Pratade lite, spelade lite och frös lite innan vi åkte hem. Idag är det VALBORG så direkt efter jobbet åker jag hem för att grilla med tjejerna, sen senare åker vi till grabbarna och festar vidare innan det troligen blir krogen! Pepparåååå

 

Bra bild


Av Erica Bergqvist - 29 april 2016 10:28

Idag jobbar jag på friskis hela dagen sen ikväll blir det bara lugna puckar framför en film troligen! Ser ut som jag ska på fest direkt efter jobbet med min knut, men icke!
Läpppennan köpte jag också på birsta så la upp den nu med!

Av Erica Bergqvist - 29 april 2016 10:18

Valborgsoutfiten köpte jag in iförrgår när jag var på birsta med Malin. Beigea byxor och en vit magtröja, im in love!
Sen vad vi ska göra på valborg är en annan femma, nä vi har redan bestämt. Grillning hos mig sen vidare på en fest. Och så kommer min efterlängtade Amanda hem med så kommer bli awesomeeeee!! Pappaaaaa

Av Erica Bergqvist - 27 april 2016 14:13

Många undrar vad jag gör på Friskis när jag jobbbar och här kommer svaret i en bild:


Nä kanske inte riktigt så men nästan. Jag gör allt möjligt. Leker vaktmästare, städare, säljare och köpare för det mesta! Sen en annan sak jag gör väldigt ofta är att jag: äter god mat! Bra jobb.

Igår fick jag äntligen prata en "kort" stund med min saknade vän som är nere i Vietnam. Saknad är hon! Sen senare på kvällen efter jobbet var jag med Moa och Hanna nere på nedre och myste på under filtar och sovsäckar. Snackade som vi tjejer är bäst på. Sen till middag gjorde jag och Moa baconinlindad kyckling uppbäddad på vitlök, rödlök och plommontomater. Riktigt gott kan jag meddela. (fick just därför godaste matlådan idag med)



Av Erica Bergqvist - 27 april 2016 11:49

Idag fyller min allra bästa vän, syster, tvilling och kusin Frida år. Tråkigt nog får jag inte fira det med henne just idag.. men nån helg framöver ska vi träffas och fira oss båda lite, kanske med en middag och nån drink!
GRATTIS MIN FINASTE !

Av Erica Bergqvist - 26 april 2016 07:34

I fredags fyllde jag 20 som ni troligen redan vet! Jag, mamma och lillebror började firandet på den grekiska kolgrillsrestaurangen i stan, Riktigt gott!
Sen for vi hem och sov en sväng innan farmor och farfar anlände och det blev mer firande. Vid sju åkte jag till Hanna för att ha en riktig dansförfest innan det vart krogen. En riktigt bra födelsedag helt enkelt!

Lördagen vaknade jag upp ganska pigg, så fixade iordning mig och for till Hanna ganska direkt. Drinkdag med fetaost-vattenmelon-sallad stod på menyn där. Så det var det vi gjorde. Drack drinkar och åt mat (beställde hem en pizza med så man skulle klara kvällen). Sen vart det krogen även denna kväll. Sumering: väldigt bra födelsedag och en av de bättre helgerna!

Av Erica Bergqvist - 22 april 2016 08:44

Jobbade, tränade och myste med Moa, även Hanna kom över senare på kvällen!

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards