ericabergqvist

Alla inlägg under september 2011

Av Erica Bergqvist - 30 september 2011 07:40

idag äre fredag och det är inte som andra fredagar, det är en ganska tråkig fredag, det är olivers begravning !:'( jag tänkte gå på den men jag vet att det kommer vara en jäkligt jobbig begravning !

Av Erica Bergqvist - 29 september 2011 17:26

just nu sitter jag och äter pannkakor, eller egentligen plättar men spelaroll !


  mums !

Av Erica Bergqvist - 26 september 2011 08:20

ja i helgen var jag ju i stokholm och gick på gröna lund och shoppa med elin och hennes familj, det vart väll inte direkt shopping för nån av oss för alla var typ förkyld och var inte på shopping humör !och just nu sitter jag med huvudvärk och snor i näsan :( men iallafall så fck jag med mig ett par vinterskor hem, och billigt smink :)


  suddig bild -.-  

jag orkar inte ta bild på sminket !

Av Erica Bergqvist - 22 september 2011 19:56

det jag tänkte berätta var att jag och mamma + elins familj till stokholm !

och jag och elin ska på gröna tillsammans !!!! kommer bli superduper kul !

aa.. det var bara det jag skulle säga, heheh :)

Av Erica Bergqvist - 20 september 2011 19:17

nu äre så att jag drar till friskis och tränar och jag tänkte att jag skulle berätta en sak sen, jätte rolig och spännande sak! men det tar vi när jag kommer hem :)

 


Av Erica Bergqvist - 19 september 2011 18:30

nu var det länge sedan men iaf så i helgen var jag ju i fjällen och det var väll inte så tokigt ändå ! och nu den här veckan har vi prao så jag och hanna praoar på avenyn i stan. har typ bara fort gjort små saker idag sen när vi skulle åka hem spörängnade det så jag och hanna bestämmde oss för att ha godis och film tajm!:)


Av Erica Bergqvist - 15 september 2011 18:13

åker till jävla fjällen i helgen fast jag egentligen ville vara hemma, så facking sur nu när mamma tvingar en att åka med fast jag demostrerar !det ända som kommer bli roligt är att träffa mathilda !

sen nästa helg ska jag till stokholm och ännu nästa skulle jag till ljusdal men nu blir inte det för då är det oliver begravning som jag ska gå på ! vad kul att vara borta varenda jävla skit helg hela tiden... not ! fan vad jag är less... orkar inte blogga med !

Av Erica Bergqvist - 13 september 2011 16:41

tjenare alla läsare !

ja idag ska jag vara med sandra och vi ska titta på gamla filmer och bli tocka, fast bara sandra för ikväll ska jag på cirkelfys !

aja nu sitter jag och ska titta på en film om det går , äter även glass !:D

PS: har forfarande inga bilder på den här datorn.

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards