ericabergqvist

Alla inlägg under december 2010

Av Erica Bergqvist - 30 december 2010 22:10

ja nu är man i fjällen och idag har man varit med matilda och åkt slalom.

och pappa har internet så man kan blogga men förväntas er inte så mkt!

iaf så imorgon äre ju nyår !!! vi ska vara i nån bad stuga eller vad man säger :)

har inga bilder så det blir inga bilder ;)

Av Erica Bergqvist - 29 december 2010 15:05

ja ikväll åker man till fjällen, säkert as kallt där ! 90 cm snö -.-

och jag komemr nog inte kunna blogga heller för det finns inge internet :(

justeja det är ju snart 2011 :O

här är några bilder från förra året:


  

då vare påväg mot 2010, fan vad året gick fort !!

aja men ska gå och hjälpa mamma hejs :D 

Av Erica Bergqvist - 28 december 2010 21:06

ja igår var man på birsta med mamma och idag var man med matilda,

köpte ett linne en kofta igår och idag köpte jag några ögonskuggor.

och jag och matilda fika ganska många gånger idag :S

och imorgon tror jag att det bär iväg till fjällen och jag får äntligen träffa min älskade elin nilsson <3

ja något mer har jag väll inte att bräta :)


  

baxter var oxå fin i jul <3

Av Erica Bergqvist - 26 december 2010 23:24

ja nu ska jag göra deet där testet, för då får man typ reda på allt :)


1. vart fira du ? jag fira hos frida

2. ja det bästa jag fick var nog en dator eller pengar :D

3. jag hade på mig en svart klänning med en röd kofta (kommer bilder )

4. vad fick du ? dator, pengar godis, smycken och mer :)

5. var det den bästa julen ?nä den bästa var nog den sista julen med lars <3


Av Erica Bergqvist - 24 december 2010 10:59

ja idag äre julafton. men det känns inte som det. men iaf så har man bara öppnat några julklappar som var två linnen och örhängen. vi har inte med alla julklappar hit för vi ska öppna dom närvi kommer hem :) men idag blire att vi ska åka till frida och äta och ha julklappsleken, det är en lek och så får man julklappar :D

aja men nu ska jag ringa till frida så hejsvejs :)


  

det var bara denna bild jag hitta på den här datorn (pappas)

men jag vettefasen hur den bilden har hamna här !

Av Erica Bergqvist - 23 december 2010 21:40

ja jag tänkte om jag ska byta till blogg.se för man kan ju göra mkt mer :)

men jag ska nog inte göra det på nått tag.

och om jag ska göra det kommer jag säga det.

men det där testet gör jag kanske imorgon eller när jag kommer hem :)


Av Erica Bergqvist - 23 december 2010 10:34

imorgon äre julafton.

men idag ska jag och frida åka till farmormor och morfarfar.

och jag vet inte rikigt vad vi ska göra där, men vi hittar väll på någonting :)

aja det var det jag hade ioch säga.


 

fina eller vad ? ;O

Av Erica Bergqvist - 22 december 2010 19:38

nu har man anlänt till den här staden med bara 2 klädaffärer

imorgon kommer dom andra jävlarna + baxter

vi ska fira jul här som man kanske förstår :O

aja nu kommer jag inte på någo mer så det kommer bilder.


nån jul vi fira med jonsbo :)


Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards