ericabergqvist

Alla inlägg under december 2010

Av Erica Bergqvist - 22 december 2010 09:49

jag tänkte göra ett jultest:

att jag svarar på lite frågor :D


1 vart fira du jul ?

2 vad var det bästa du fick

3 vad hade du på dig ?

4 vad fick du ?

5 var det den bästa julen ?

ni får gärna komma med frågor :D


justeja idag ska jag åka till frida om typ 20 minuter så måste avsluta

men jag tar dag 8 lite snabbt :)

vad jag har på mig idag :

mjukisar, linne och kofta måste ju ha mysiga kläder när man ska åka buss :)


  

sådär ja :D


Av Erica Bergqvist - 21 december 2010 12:22

vad jag har i min ficka:

som sagt jag har:


mobil

betyg

svart plångbok

2 rosa plånböker

3 sudd

en sockerbit

linser

2 pennor

vätska till linser

nyckel

läppsyl

kräm från the body shop

tandkräm

en till läppsyl

nagelack

halsband

busskvitto

busskort

slut :D

ska vi ta väskan oxå eller ?haha


aja men nu har jag gått på jullov :D:D

vi var i kyrkan i 45 min idag sen åkte jag hem :)


Av Erica Bergqvist - 21 december 2010 09:03

lyssnar på stokholm i mitt hjärta nu :)


här är låten det är inte nån nationalsång precis :)

men iaf snart ska jag sandra moa och hanna åka ut till GAkyrkan och ha julavslutning :)

Av Erica Bergqvist - 20 december 2010 19:01

pinsamt:

ja vad ska man säga jag har gjort massor med pinsamma saker men jag kommer inte på någonting så klart !


Av Erica Bergqvist - 19 december 2010 12:32

nu när jag håller på med det där testet hinner jag inte prata om mitt liv !

på torsdagkväll kom frida och på fredag gick hon på stan och jag i skolan sen åkte vi till birsta och handla julklappar :)

sen på lördag åkte vi till birsta igen för jonsbofamiljen skulle handla kök och garderober, hela bilden vart full så jag fick sitta med knäna uppe på sättet för det var så trångt !men det gick bra, sen åkte frida hem :(

men jag ska åka till dom på tiisdag eller på onsdag för vi ska fira jul där :)



jag måste bara berätta at imorgon ska vi sitta inne i ett klassrum från kl 09:00 till 13:00 och ha typ ``lek och spel dag ´´


sen på tisdagen ska vi åka till kyrkan kl 10 och vara i kyrkan till typ 11 halv 12 :)

sen kanske jag åker till frida :)

Av Erica Bergqvist - 19 december 2010 12:26

jag börjar med dag 4:

hemskt ögonblick, ja det hämskaste jag varit med om var nog när jag pappa och elin krocka, då trodde man det var ute med en !och man börja tänka på alla man älska <3


det roligaste ögonblicket:

ja vad ska man säga jag har m,ånga bra minnen men just nu kommer jag såklart inte på någonting :S




sen kommer dag 5 som är idag :

min dag,

ja imorse åkte jag på gudstjänst, sen nu när jag kom hem åt jag lunch,

sen nu ska jag ringa till farmor hehe

vi skulle baka pepparkakor :D


kanske kommer bilder nån gång :)

Av Erica Bergqvist - 17 december 2010 20:35

mina vänner:

ja jag har många vänner, dom jag mest är med är ju förstårs sandra och matilda för dom bor ju bara ovanför <3

men bästa vänner är frida elin sandra och matilda !!


älskar er <3


 

elin <3

 

frida och jag <3

  sandra och jag <3  

matilda och jag <3


men jag älskar även hanna moa amanda och många fler <3<3


  

<3

Av Erica Bergqvist - 16 december 2010 17:48

som sagt om min familj:

ja har en mamma som heter agneta en pappa som heter kenth och en lille bror som heter joel och en kissemisse som heter baxter :)

det sötaste är såklart baxter !

vårann familj är inte så normala kan man säga !

ja jag vet inte riktigt vad mer man ska säga :)


 

man redigerar bilder så den är rak men när man publicerar är den sne såklart !!jävla f*n 

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards