ericabergqvist

Alla inlägg under november 2010

Av Erica Bergqvist - 30 november 2010 19:45

idag hade vi sovmorogon men jag sov bara till 9 för baxter kom och väkte mig :D

sen hade vi matte prov som gick bra. sen när vi skulle gå hem blev jag as skakis jag kunde knappt stå still.sen blev man yr. man kunde knappt hålla i ett brev på skolan. kul att veta va ?? :D:D

Av Erica Bergqvist - 30 november 2010 08:54

ja jag sitter och äter frukost fast jag äter vanligfrukost

och baxter äter jord till frukost :D

men det är alltid såhär på morgonen man hittar inget att äta!

men nu hitta jag ganska mkt :)


  

osså ljusstaken ui fönstret såklart :) det är ju första advent också fan :D

Av Erica Bergqvist - 28 november 2010 20:47

jag vet att jag har varit sämst på bloggandet !

men iaf idag var jag och mamma på birsta och jag köpte vantar,strumpbyxor

och jag fick min första julklapp ( ett par jeans ) :D

sen köpte jag ett par svarta uggs men jag vet inte om jag ska ha kvar dom !

därför måste ni säga vad ni tycker !!!


  

det kanske är lite 2009 med uggs men dom var så gullig.

imorgon äre no-prov och på tisdag ma-prov och på onsdag so-prov och på fredag musik-prov :D kul vecka !!!!och nästa helg ska vi till fjällen och dom andra är i fjällen nu ! kul det också ...inte


Av Erica Bergqvist - 23 november 2010 18:34

Tjosan! Tänkte smälla till med ett gästinlägg.. busigt av mig

Ah, so here I am, baby !!

Lite snabb VIKTIG info om mig å min pudding:


Erica och jag kan tolkas som Rony&Ragge, (Erica - Ragge) (Jag - Rony).. Hahahah, det är därför jag dör varje gång jag ser filmen, för jag ''känner igen mig''?.. Typ nåra exempel: häromdan när jag & Erica satt på no:n så ''slog'' jag henne på armen hur löst som helst med en plast gummi pinne (a) och vad får man tillbaka, fetaste smällen i bakhuve.. Sen igår när vi var ute o gick, så sa jag något så kommer hon fram och puttar mig satt man flyger o landar på röva haha ((: Men jag älskar dig ändå Erica Bergqvist, även fast man kan få nåra blåmärken ibland! En annan ''intessant'' sak är att hon heter Nanny i mellannamn o jag Annie, det rimmar hihi.. Här är några bilder ! {myyyyycket bjuuudbilder}

  

jag, matilda i mitten & berka

erica åker flygplan 

       

osminkad sandra      

GAMMAL BILD SEN BÖRJAN AV SJUAN !!!     oseriös bild              svullo ansikte, man jag var förskyld ((:             erica gillart                                

dör när jag ser bilden hhahaha                             

såg nu att berkan inte var med, men hon är fotografen satt bilden får vara kvar :)               

      

old pic                                       

Av Erica Bergqvist - 23 november 2010 10:48

nu äre snart tidig lunchtid.

och jag sitter och tittar på tv :D

ska gå till bussen kl 11:15.

men först måste man ju ringa sin pudding :)

men nu ska jag gå och se om jag kan hitta något gott at äta :D

Av Erica Bergqvist - 22 november 2010 08:14

idag äre skola sen hem och bara vara,

det är en vanlig dag för mig !

men nu ska jag ringa sandra så tjaoo :D


   grr

Av Erica Bergqvist - 20 november 2010 22:39

hejsansvejsan.

idag var jag och frida på birsta

och jag köpte en kofta och en klännig

som jag kanske ska ha på jul :D

sen titta jag på skor och jag hitta ett par :)

skit piss snygga närå men fina.

sen gick vi in på rusta och snodde tapeter ;D

justeja jag köpte fotoramar oxå :D

nu kommer det bilder


  

det var en brun ram som jag klädde in i tidnigstapet :D

jag gjorde oså en tavla av den tapeten men det blir så dåliga bilder med webben

så ni kanske får se det nån annan dag :)

Av Erica Bergqvist - 19 november 2010 21:24

nu har jag det finaste rummet !

frida och jag har inrett det !

frida kom kl 18:00 ungefär !

nu kommer det bilder !


      

det kommer snart en till bild men

det är så att vi inte har bytt tyg på en stol och då när det var fel tyg vare inge fint men bilden kommer nog imorgon :D

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards