ericabergqvist

Alla inlägg under augusti 2010

Av Erica Bergqvist - 31 augusti 2010 14:45

hejsan,

ja idag har jag varit i skolan ... kull !!eller inte

men skit i det.

nu tänker jag på massa saker jag skulle kunna skriva men jag gör det inte

kärlek, sorg, vänskap, sviken men jag orkar inte.

ja måste prata med matilda om dun ser detta ring !


men iaf i helgen så ska jag till frida

det blir iaf kul ! :D

Av Erica Bergqvist - 30 augusti 2010 08:30

ja n  u blire ett snabbt inlägg för jag har bara tre minuter på mig :)

men iaf idag äre skola... ``jippi´´

efter skolan ska jag och sandra gyma och bli biff

nu har jag inge mer att skriva så hejdå :)

Av Erica Bergqvist - 29 augusti 2010 21:27

ja imorgon äre real school :O

jag kommer dö, jag är as nervös !

betyg och allt !

menmen det går nog, hoppas jag ;D

men idag har jag varit på birsta med mamma

handla:

ett par jeans

ett par svarta byxor

en kofta

och godis :D

nu har jag inge mer att säga så hejdå :)

Av Erica Bergqvist - 29 augusti 2010 00:33

ja nu äre helg. äntligen

men iaf idag har jag varit med matilda och så har vi haft gäster.

och imorgon ska jag och mamma åka på birsta :D äntligen

ååå nu har jag inge emr att säga :(

hejdå :)

Av Erica Bergqvist - 26 augusti 2010 19:25

ja imorgon bär det mot norra me 9:orna.

och vi ska såklart gå från skolan -.-

haha nu har jag inge mer att säga så hedjå :)

Av Erica Bergqvist - 26 augusti 2010 08:15

tjenaretjenare idag har vi `skola´ om man kan kalla det så :)

vi går bara tjugominuter, jag går från kl 09:40-10:00

toppentoppen :D

men jag vet inte vad jag ska göra när jag kommer hem för

sandra börjar ju typ halv 2 så jag kan inte vara med hon.

ALLA börjar senare än mig :(

menmen jag hittar väll på någonting,kanske är med skrutt baxter.

som just nu sitter och slickar upp sina hårtussar (stavning) från kamen :S

äkligt  tycker jag !

nu har jag inge mer att säga som alltid !hejdå :)

Av Erica Bergqvist - 25 augusti 2010 16:45

ja nu ahr jag nyss varit med bettan. toppentoppen :D

men idag på skolan skulle niorna årdna nån ``frilufsdag´´ åt oss så då GICK

vi upp på södraberget sen ner till sidsjön sen hem :s

menmen man dog ju iaf inte :D

sen imorgon ska vi typ gå i skolan i tjugo minuter :D

sen på fredag ska vi GÅ upp på norra -.- lita jobbigt !

men nu serni har jag inge mer att säga :)

hejdå :)


  

titta vad fin man var när man var liten !!!!

och ni vill  inte se hur nästa bild ser ut !!! ;O


Av Erica Bergqvist - 24 augusti 2010 19:19

ja nu har man varit i skolan i två dagar.

men det har varit kul.

juusteja idag vare SKOLFOTO. hämskt !! :O

jag kommer se ut som en babian !! :S

menmen...

och imorgon ska man på södra.

och jag känner bara malin troja :D

men nu har jag inge mer a5tt säga :(

hejdå :D

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards