ericabergqvist

Alla inlägg under februari 2018

Av Erica Bergqvist - 28 februari 2018 06:58

Igår efter jobbet tränade jag lite snabbt och for sen till Jennie och gjorde nya naglar. Sen när jag var klar där och skulle hem så var det tydligen kaos på E4an. Halt och en massa bilar hade krockat. Så jag for till bredsand där jag fick vänta in hela familjen som kom på rullande band efter varann. Sen käkade vi middag där. Vi fick t.om besök av en härnösandare för hon inte tog sig hem haha.

 

   

Av Erica Bergqvist - 26 februari 2018 15:02

Imorse skjutsade jag Jonas till jobbet och tränade därför innan jag började klockan åtta. Det blev ett rätt bra pass faktiskt! Ibland kan man ju vara rätt så trött på morgonen men det kändes som jag vaknade upp uppvilad imorse. Och jag är faktiskt pigg fortfarande (klockan är nu tre och jag ska sluta snart) vilket jag inte brukar vara haha. Det kanske också är för att jag ska på birsta efter jobbet, då har jag någonting kul att se fram emot.

 

   

Av Erica Bergqvist - 26 februari 2018 14:38

Hela helgen var en stor fest. På fredagen åkte jag och gjorde läpparna med Johanna på stan vid ett. Sen efter det åkte vi hem till henne och lagade middag samt fixade oss lite innan vi for vidare till Maria där det var 40årsfest för hon och Elin. Vid tolv for vi ner till oscars och dansade till stängning. 

 

Lördag gjorde jag inte så värst mycket förns klockan slog fem. Då åkte jag till Matilda och käkade middag och sen gick vi ner till Nelly som hade 26årsfest. Sen vid tolv for de andra tjejerna ner på krogen medan jag gick hem haha. Tråkig tjej. Men ja om man vill vara pigg en dag på helgen så får man avstå från drickandet.

 

Söndag for jag på birsta med Elin och hängde där hela dagen. Vi shoppade (som vanligt) för mycket saker... Ska visa er sen när jag fått ordning på allt. Kanske tom ska åka ut dit idag igen och kolla på garderober till hallen. Behöver mer förvaaaariiiing!! Elin hänger nog på med, hon är ett bra stöd!

 

                     

Av Erica Bergqvist - 22 februari 2018 13:59

Kan ni förstå hur skönt det var imorse när jag skulle sminka mig?!?!! Så var ögonbrynen kvar sen igår med så det slapp jag också hahaha. Längtar tills imorgon då jag ska gå och göra läpparnaaa.


       

Av Erica Bergqvist - 20 februari 2018 10:48

Nu händer det mycket med mitt utseendet. Jag har bokat både naglar, fransar, håret och läpparna. Dock händer inte allt samma dag men ja nu ska jag bli fin! Naglarna ska jag bara göra naturliga, frans manikyr tänkte jag. Håret ska vara i 1 färg och inte flera. Har sparat lite bilder på hur jag tänkte att det ska se ut som ni får se här under. Fransarna ska jag göra hos Tilda i veckan och läpparna på fredag. Sen har jag instruktion på lördag... kommer se förjävlig ut men som tur är så har jag bokat med en kompis som vet hur jag kommer se ut haha.

 

       

Av Erica Bergqvist - 19 februari 2018 14:58

Nu kommer äntligen lite bilder från 80talsfesten som vi var på för ca två helger sen. Vet inte vad jag ska säga mer än att det var en superkul och trevlig fest med mycke skratt!

 

                               

Av Erica Bergqvist - 19 februari 2018 14:47

I helgen har jag inte gjort så mycket. På fredagen åkte jag till mamma en sväng. Somnade där i soffan hela kvällen typ haha... Sen lördag for jag och tränade på morgonen sen åkte jag till Carina på kvällen. Blev bjuden på chili con carne till middag och spelade sen spel med Emma hela kvällen. 

På söndagen for jag på födelsedagsfika hos Elin på dan. Sen lite senare tränade jag med mamma och Joel. Tog 100kg mer än mamma i benpressen, skryter lite nu dååå haha. Sen på kvällen gick jag på bio med Sanna. Vi såg fifty shades freed. Kan rekommenderas.

 

Annars har jag haft en väldigt lugn helg kan man säga. Men det var exakt det jag behövde. Känner mig extra glad idag när jag fick vila ut i helgen!

 

     

Av Erica Bergqvist - 15 februari 2018 11:18

Igår var det alla hjärtans dag. Jag jobbade först till halv tre och gymmade sen en sväng med Ida. Sen efter det for jag med Ida hem för att träffa hennes katt Emil. Sååååå söt!!! Ville ta hem han direkt!

Efter det for jag hem och började med maten samt städade lägenheten. Jag, Jonas och Albin käkade fläskytterfile med sötpotatis hemma hos oss bara. Sen gjorde vi inte så mycket mer på alla hjärtans dag. Men det var mysigt ändå!

Imorse åkte jag till Elin en sväng. Bjöd henne på frukost eftersom hon fyllde 20 igår! Mitt lilla hjärtebarn     Längtar tills vi ska fira henne så jag får ge presenteeeeer!!

 

PS: Gör er beredd på skarpa bilder.

           

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards