ericabergqvist

Alla inlägg under juli 2010

Av Erica Bergqvist - 30 juli 2010 09:45

ja nu berättar jag om igår:


igår kom ju albin och gustav och då for vi och bada,

ganska stresigt för dom kan inte simma :S

men det gick bra.

sen på kvällen var jag med sandra.

och vi beställde mer skal.


dom här kommer vi att ha :)

hejdå :)

        

den lila blev liten men det kanske inte gör något.

men iallafall dom här skalen ska jag och sandra ha tillsammmans :D

Av Erica Bergqvist - 28 juli 2010 01:46

tjenaretjenare !

vi har myysss nu alltså ;) och en sak till: TEEEEMPO (L) !!

 

                                                  

  hejdå :)
 

Av Erica Bergqvist - 27 juli 2010 20:45

nu är jag med sandra och sara.

dom ska sova hos mig, jag är lycklig över det.

det värms i hela kroppen.

men idag har jag varit med sandra och sara.

mathilda och olivia + familjer kom åxå förbi.

sen gick vi ner till TEMPO  och köpte goda saker.

jag elskAR tempo det är som en pojkvänn för mig.

hejdå :)


  

åhh älskar bara den hääääär låten, måste höööras !! ;)

Av Erica Bergqvist - 27 juli 2010 12:21

Ja inatt var det toppen toppen med bettan.7

Vi sov i hennes lilla lekstuga.

As mysigt borde göra om det.

Men kl ungefär tre gick vi till sandra. alla vakna.

Och på natten börja helt plötsligt matilda grina och skrika.

 ( DRÖM ) :D

Sen kom det en fågel som gick på taken och åt våra chips som var utanför :S.

A vi vakna typ kl 11 åt frukosrt sen gick jag hem :)

hejdå :)

Av Erica Bergqvist - 26 juli 2010 17:12

tror du att jag inte älskar dig också!? det ska jag säga att det gör jag ! om du inte fanns skulle det inte vara bettan och bettan !jag älskar dig med bettan och jag tror du faktiskt vet det :)


idag var jag och badade med bettan på himlabadet !och vi hade det toppen toppen :D och ikväll ska jag och bettan och kerstin sova i bettans lekstuga :D

hejdå :)

Av Erica Bergqvist - 25 juli 2010 12:45

ja igår var familjen bergqvist och åkte båt.

Och först fick vi motorstopp för vi inte hade nån bensin så vi fivk ro in.

Sen när vi kom ut till en fin ö var det fullt av myrror.

Sen när vi skulle äta hade vi inga bestik eller talrikar.

Sen åkte vi till melina och titta och jag var med henne ett tag och vi bada.

Sen dag åkte vi hem och nu ska jag och mamma åka på birsta så

hejdå :)

Av Erica Bergqvist - 23 juli 2010 19:53

ja nu är man hemma igen från elin.

och när jag kom hem hade jag fått mitt nya skal till mobilen.

kommer bild på det sen.

iaf imorgon ska my family on holiday.

Eller vi ska åka båt och äta

sen på kvällen åker vi med husvagnen till berga och kampar .

men nu kommer bilden för jag har inge mer att skriva :)

hejdå :)


haha :)  

Av Erica Bergqvist - 22 juli 2010 20:28

Nu är man i härnösand med elin.

Har nyss badat med en surfingbräda men det blåste upp till STORM

så vi måsta gå in :(

aja före det var vi på stan och jag köpte en bikini.

( blå och vit köpt på H&M)

och elin köpte en bh :D

shorts, linnen och en kofta. Nu sitter vi och tittar på tv.

hejdå påre :)



Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards