ericabergqvist

Alla inlägg under december 2015

Av Erica Bergqvist - 25 december 2015 17:14

Karaff, shotglas, skål, pappershållare, ostknivar ( syns det att jag älskar grön marmor?) Matberedare, receptböcker, knivar, godis, allmenacka, doftljus och grillbesrick. Snart är jag redo att flytta hemifrån!

JUL

Av Erica Bergqvist - 25 december 2015 17:10

Middag med jobbet. Klappöppning med jobbet. Klappöppning med ljusdals-gänget. Utgång med flickan från jobbet. Födelsedagsfirande för Emma och Klappöppning. Julpynt och mer Klappöppning. Sen julmat i massor och tillsist mer Klappöppning. En riktigt bra jul med massa kärlek helt enkelt?

Av Erica Bergqvist - 8 december 2015 15:19

Dessa är nog de finaste naglarna jag har haft hittills. Gråa enkla med glitter, fin form och perfekt längd! Men jag längtar ändå redan till mina nyårsnaglar jag ska göra. Glittriga spetsiga ??? elr kanske samma form som nu men glittrigt. Fatta de med en glittrig byxdress och lockigt hår, magiskt!
De rosa naglarna skickade jag med nu för vet inte om ni fick se de förra gången jag gjorde naglar? Innan de gråa hade jag röda med en glittrig ringfingersnagel.

Av Erica Bergqvist - 8 december 2015 14:59

Eftersom jag nu börjat jobba på en klädaffär är det svårt att hålla sig borta, allt från tjejkläder till pojkkläder har inhandlats och allt är till mig! Den långa black squadtröjan från herrarnas gjorde jag tillochmed till en klänning! Sen har troligen nyårströjan inhandlats för 100kr ( om jag inte faller för en glittrig byxdress som jag ska testa).
Sen får ni även en lockig bild på mig, med den säger jag trevlig dag på er!

Av Erica Bergqvist - 4 december 2015 10:15

Det går för lång tid mellan bloggandet. Jag har hunnit vara på Majas dop ( en av Rickards systrars barn). Sen har jag hunnit med att festa, fira Moa 19år med Chaow! Åka skridskor och äta massor av ostbrickor hehe..
Idag ska jag jobba sen åka på Emmas 19års firande hos henne!

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards