ericabergqvist

Alla inlägg under oktober 2010

Av Erica Bergqvist - 27 oktober 2010 07:52

asså vad ska man skriva,

jag sitter och äter frukost.

idag blev det limpa med oastej och juice

för det inte finns mjölk :(

KLAR

nu har jag ätit upp :D

justeja jag hann inte knäppa kort :S

aja inga bilder blir det idag :D

Av Erica Bergqvist - 26 oktober 2010 15:40

ja idag var vattnet avslaget.

dom ska lägga ner nå rör så dom måsta stänga av vattnet :)

men det gick bra,

haha vi hade ju hinkar med vatten i badrummet.

så när man kom hem satt baxter och drack vatten :P

men iaf idag börja vi ett.

då åkte vi till skolan och hade frilufsdag.

gick till nto och hem :)

och det var riktigt kallt !!

så nu sitter jag och dricker varm choklad :D


  

min fina ``cattuccino´´ kopp :D

Av Erica Bergqvist - 25 oktober 2010 21:42

vi har varit vänner så länge jag kan minnas.

vi har genomgått både kärlek och hat tillsammans.

och jag vill fortsätta.

jag älskar dig så sandra,jag kommer alltid att göra det.

fast vi bråkar så vet du att jag ändå tänker på dig,

jag är alltid den där fula typen som håller på hela tiden

men ändå lämnar du mig inte !

du accepterar mig.

det är därför jag älskar dig,

du kan gå framför mig,

bakom mig,

gå vart du vill,

men lämna mig inte.

jag vill ge dig allt här i världen,

men mitt liv vill jag dela med dig.

jag skriver ofta att jag älskar dig.

men dom orden kan inte beskriva mina tankar,

det behövs mer.

jag skulle kunna skriva ord tills jag dör,

men det kan jag inte för då skulle jag inte få uppleva allt.

allt med dig,

du och jag sandra det ska alltid vara du och jag,

även när döden kommer,

finns jag alltid i ditt hjärta.

grattis älsling   


        


alltid du och jag :D

Av Erica Bergqvist - 25 oktober 2010 18:50

nu sitter jag och är med en tävling :D

föröker vinna ett brunt eller ett svart armand :D

jätte fina armband !


  

gå in på http://www.sandrabloggar.se/ och tävla om armband från http://www.makramera.se/  ni också !! :D

hoppas man vinner nått, man brukar ju ha lite otur :S

Av Erica Bergqvist - 25 oktober 2010 08:11

jag vet inte hur jag ska börja,

sitter och äter frukost,

såhär är det :

man tänker att man ska knäppa kort på frukosten,

men medans man skriver äter man,

så när man ska knäppa kort finns det inge kvar, bara mjölk :S

men ni får en bild på mitt finger iallafall.

jag ramla i vardagsrummet, och fick typ en spricka !

är man smidig eller vad  ?? :O

jag kan inte ens smöra en macka !!

  

min feta hand ! :D

Av Erica Bergqvist - 24 oktober 2010 16:47

  erica   jag o eirca  

lund o me  

matilda o erica

 

 

ahej, wow titta man kan skriva med oliiika färger.. fräsiigt !

aja, det var drygt så det får räcka med en färg nu   ..

tänkte vara busig nu igen och lägga in massor med bilder, för erica käkar och jag vet inte vad jag ska göööra... sitter och myser med baxel nu hehe, aa här kommer både gamla och nya photos muhhaha !

 

(vissa kanske erica redan lagt ut men skitsamma)

 

 

(7 minuter senare, det går ju inte att ladda upp? står bara, fel format elle nått sånt? vänta, försöker igen..)

 

 





VAFAN, nu blev allt knas?!?!? äsh orkar inte med de här, aja njut av de få bilder ni fick :) (allt den färgade texten skulle hamna ovanför bilderna )

Av Erica Bergqvist - 24 oktober 2010 14:09

nu sitter man och lyssnar på 9 crimes.

ska på stan med mamma snart :D

sov hos sandri inatt,

vakna av axel kom och nosa mig i ansiktet

gullunge !

igår såg vi på film och åt kanske lite för mkt :P

vi såg på a walk to remmember och vi börja böla !

kommer

bilder på ögonen ( jag torka bort sminket ganska bra men sandra hon kleta runt hon ) :D

sen kommer det bilder på mina skor för den jag gjorde vart inte så bra :P

jag vet inte om jag har lagt ut bilder på ansiksmasken så det gör jag också :D

det blir typ som en liten bildbomb :D


  mina skor   ansiksmask  

sandra och jag efter a walk to remember :)

såklart hamna bilderna i fel ordning !

Av Erica Bergqvist - 22 oktober 2010 17:15

idag sluta man ett och då drog man ner till stan med hanna, sandra och några fler.

på stan träffa vi BETTAN och KLUMPEN !!!!:D:D ( matilda och jennifer )

på stan la jag undan några skor som jag ska köpa imorgon :D

  

hahah jag hitta inte den rätta skon :P

men den ser typ ut sådär :D


imorgon ska jag sova hos sandra :D

och se på sorliga filmer :' )

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards