ericabergqvist

Alla inlägg under maj 2012

Av Erica Bergqvist - 31 maj 2012 22:44

Imorgon bär det av på klassresa med nästan hela klassen och det ska bli skitkul !!!!vi ska köra paint boll och grilla och vara ute och bada hela natten och bara ha det kung och såklart tar jag med mig kameran och fotar tusen bilder !!:) men nu ska en as pepp tjej sova så godnatt :)

Av Erica Bergqvist - 28 maj 2012 09:02

jag har hört att du läser min blogg på morgonen så...hej !:)

iaf så tänkte jag lägga upp en bild på dagens outfit :



 

sne men den får duga :)

Av Erica Bergqvist - 27 maj 2012 20:40

otroligt sudddiga bilder men jag ville bara visa hur mysigt vi hade det !


         


Av Erica Bergqvist - 27 maj 2012 20:12

kunde inte hålla mig från att lägga upp bilder från allt..

först kommer bilder från när vi var i sidsjön och grillade och badade:)


             

 

suddiga bilder...


sen bilder från när familjen bergqvist var på upptäcksfärd:

               

Av Erica Bergqvist - 27 maj 2012 19:46

Igår var jag med Moa och Sandra på stranden och sola och bada sen på kvällen kom Moa och Hanna och sov över på min studdsmatta, mysigaste natten någonsin !! Vaknade några gånger på morgonen men till slut klev vi upp och åkte till stranden och solade och där stannade vi några timmar sen åkte hela familjen Bergqvist och farmor och farfar ut på utflykt och åt räkmackor m.m och nu är jag hemma och det ska komma upp lite bilder sen helgen, men det orkar jag inte idag :)

Av Erica Bergqvist - 25 maj 2012 18:25

Ja det var det idag (varmt som fan )alla hade typ shorts, kjol eller klänning men det är ju såååå härligt !!! Och ikväll ska jag ut med typ hela klassen och grilla och hare mys, och jag tar med mig kameran så kanske kommer lite bilder senare :)

Av Erica Bergqvist - 25 maj 2012 07:45

linne, short och jenasjacka, det var ju varmt !


 

dagens outfit är en blo kjol med knappar ( tror jag har visat den på bloggen tidigare) med ett vitt linne, kommer en bild...

Av Erica Bergqvist - 21 maj 2012 21:42

                       

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards