ericabergqvist

Alla inlägg under februari 2013

Av Erica Bergqvist - 28 februari 2013 20:48

Det har inte varit en kass dag idag iaf, fick fika och sluta ca en timme tidigare för bästa Barbro är så snäll och gullig. Efter skolan tog jag, Hanna, Moa och Sandra en god fikapause, åkte sedan hem och kom på att jag har spanska prov imorgon så satt mig och pluggade på det lite, tog även en otroligt härlig springtur mittemellan, trodde jag skulle dö efter en meter eftersom jag inte har sprungit på ett tag men det gick helt okej, jag sitter här nu iaf! Min tråkiga outfit ser ni på bilden, svart tröja och mörka jeans.

Av Erica Bergqvist - 27 februari 2013 22:07

Idag har vi suttit på en ca 3 timmars lång föreläsning som var ganska dryg sen efter skola skulle jag och Hanna plugga men det gick väl sådär, sluta med att vi skicka smootihebilder till alla på kontaktlistan. Iaf nu när jag kom hem väntade ett litet packet i hallen på mig !:O
Ni får även en bild på dagens klädsel.

Av Erica Bergqvist - 27 februari 2013 13:27

Kom på nu att jag inte hade laddat upp bilderna från frilufsdagen men här kommer dom !

Av Erica Bergqvist - 26 februari 2013 08:58

Tråkig. Ljusa jeans och vit pajtröja.

Av Erica Bergqvist - 25 februari 2013 15:28

Beställde dessa skor igår som kanske kommer om tre,fyra dagar, får hoppas på att de passar!Klackan kanske inte var den finaste men man jag tror inte man går och inspekterar den så noga och dom kostade ju bara 200 kr! Det finns jättemånga fina skor på nelly nu så om ni måste ha ett par så kolla där, det är även fri frakt!

Av Erica Bergqvist - 25 februari 2013 15:18

Sitter och dricker te och lyssnar på musik medans jag tränar igenom fyra kapitel i matten tills det "stora provet" imorgon :O Och baxter ska såklart vara med, gärna sitta på böckerna också + att man alltid ska klappa och gosa med han -.-
Idag var det iaf ingen vanlig skoldag utan friluftsdag, och det är faktiskt skönt att ha det nån gång ibland så man bara får slippa alla lektioner, vi pimplade men fick tyvärr ingen fisk..

Av Erica Bergqvist - 24 februari 2013 15:35

Står och steker korv till lunch efter att ha städat klart halva huset tills städarexperten mamma kommer hem, får inte vara stökigt när hon kommer hem kan jag säga! Ikväll ska jag träna med moa och hon vill följa sen måste det pluggas lite inför veckan.

Av Erica Bergqvist - 24 februari 2013 12:03

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards