ericabergqvist

Alla inlägg under april 2012

Av Erica Bergqvist - 28 april 2012 12:57

igår var jag med hanna och moa och spelade spel tills ett litet grabbgäng kom till hanna och vi fortsatte spel och mer kul. Idag ska jag vara med hanna, moa, sandra, jenny och jennifer hela dagen ska även sova över hos jennifer. Ska bli skit kul att få träffa jennifer och jenny eftersom vi aldrig träffas nuförtiden !:) höres nån gång när jag orkar !


 

en bild från hur jag sandra och moa såg ut på vårshowen, hahah !

Av Erica Bergqvist - 27 april 2012 18:20

idag är fridas födelsedag så STORT GRATTIS till henne ! och hon är nog världens lyckligaste unge just nu, önskar jag hade lika lycka som henne ! men iaf så kommer det bilder från min födelsedag nu oxå och även dagens outfit :)


                                 

från då tills nu, alltid <3

   

   

Av Erica Bergqvist - 25 april 2012 16:12

Nu är Vårshowen klar för iår och det känns som vi har hållt på med den as länge, men nu är vi klar !! Och det gick väl bra gjorde några tabbar på sen men skit samma..sen så alla bilder jag skulle lägga upp.. Jag har inga för jag har inte kunnat spara dom som Sandra skicka ;(

Av Erica Bergqvist - 22 april 2012 22:41

Ja idag vare min födelsedag och den var den bästa! Började med att jag var hos Emma och vi bubblade och dansade gärnet! Sen åkte jag hem och sov till 11 när mamma pappa Joel och Baxter kom ner och väckte mig med sjungande och god frukost, tog sedan en tripp på stan med Emma Hanna och Moa, knäppte sköna bilder åt kinamat, glass och hade det bara underbart ! Älskar er alla så mycket !!<3Kommer bilder imorgon.

Av Erica Bergqvist - 21 april 2012 19:39

Nu ska jag dra till Emma och vara med henne,Hanna,Moa, Sandra och Josefin :) Viska bubbla och och hare mys !!

Av Erica Bergqvist - 18 april 2012 07:40

fiiiiiiint

 
Av Erica Bergqvist - 16 april 2012 21:07

just nu: äter glass !

Av Erica Bergqvist - 16 april 2012 16:44

jaha nu försvann mitt inlägg för tredeje gången idag -.- men jag hade skrivit att jag skulle på skolan och att jag skulle ta moppen och att jag hade myskläder på mig förta dagen i skolan efter lovet men iaf så kommer en bild på min klädsel idag här:


 

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards