ericabergqvist

Alla inlägg under maj 2016

Av Erica Bergqvist - 24 maj 2016 12:03

Igår jobbade jag hela dagen. Vid fyra hämtade vi katten som varit hos veterinären och dragit tänder. (rätt så vinlig efter narkosen) Myste sen med han hemma en sväng innan jag for till Matilda. Vi for ganska direkt och handlade frukt och tränade. Sen på kvällen myste vi på med frukt och en massa prat innan vi somna i hennes nya lägenhet.

Av Erica Bergqvist - 24 maj 2016 12:01



Lördagen började med en rejäl frukost och jobb i stan. Vid fem när jag slutade åkte jag direkt till Amanda där jag hängde med hon och Hanna innan det var dags för middag på invitooo, gooott! Drack lite drinkar innan vi gick på svenssons och tog vin och shots haha! Sista timmen stämplade vi in oss på oscar och dansade loss!

Av Erica Bergqvist - 19 maj 2016 14:05

Förutom kläder har jag en stor passion för skor haha, höglackat är min störtsta kärlek! Dock kan jag inte jobba i högklackat, eller ja jag skulle kunna men känns konstigt att komma till en träningsanläggning och trippa på 1dm klackar.. Iaf så har jag beställt dessa två par skor för under tusenlappen, sjukt snyggaaa och billigt ändå haha!! Vill ha de NU NU NU.

       

Av Erica Bergqvist - 18 maj 2016 07:10

Ska fasen spara ihop några tusen och bara köpa en massa träningskläder jag suktar över! Vore enkelt om jag bara skulle dra in på några mat/nagel/kläder eller hårkostnader men ja jag är beroende av allt onödigt!

Av Erica Bergqvist - 17 maj 2016 14:23

Söndagen var också rätt lugn tills klockan slog sju. Kollade på unga föräldrar, lucifer, greys anatomy och ex on the beach med Baxter innan jag for till Amanda. Det enda som va var att bilen.. (Innan jag säger nått vill jag bara säga att jag även bönade och bad om att få ha subarun medan mamma och pappa tog toyotan till midlanda) ..gick sönder och fick bärgas hem på kvällen. Tur jag har Sandra som har en bror som har en kompis som kunde hjälpa haha! Har extrem tur med bilarna när mamma och pappa är  i mallorca....


Måndag jobbade jag till fyra sen åkte jag på new yorker och handlade två plagg! Och idag jobbar jag också sen blir det middag hos farmor och farfar.


           




   

Av Erica Bergqvist - 17 maj 2016 14:17

Lördagen var rätt lugn tills klockan slog sju och det var dags för Hållkäftenfest annordnad av Nelly från jobbet! Bjöds på fördrink och chokladfontän innan det var dags för hennes överraskning! Blev typ kidnappad till matfors där det var DISCOO! Superkul att hänga med alla fina arbetskamrater och bara dansa järnet. Så det var mig lördag det - DANS DANS DANS - som en vanlig lördag brukar se ut för Erica. 


Av Erica Bergqvist - 17 maj 2016 14:12

I fredags hängde jag med denna pärla. Direkt efter jobbet åkte vi upp till Elins stuga i Härnösand (hon bor även där i ett hus) och åt tacos och myste i soffan med ett glas vitt. Sov över i deras stuga och tog tåget hem på lördagen efter en lunchpaus på Waynes. Mysfredag helt enkelt.

När jag kom hem åkte vi direkt och käkade finmat! Sen hemma överaskade mamma mig med min passion, träningskläder!



   

   




Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards