ericabergqvist

Alla inlägg under september 2010

Av Erica Bergqvist - 29 september 2010 17:09

ja nu blev man av med min  nya mobil.

och nu har man världens snyggaste istället.

och ingen täkning har man heller !

det kommer bild.

men iaf idag var man på stan med sandripandri :D

toppentoppen

men vi blev hungrig så vi åkte hem hehe :P


  

jävla damp mobil med ingen täkning !

åååååå f*n

men jag får skylla mig själv !


Av Erica Bergqvist - 29 september 2010 07:59

nu sitter jag och äter frukost igen !!

aja men idag ska jag till skolan sen till stan sen hem :)

jag har märkt att jag har ``världens bästa blogg´´´

jag skriver såååå intressanta saker !!

det är ändå ingen som läser min blogg så det gör nog inget :D


Av Erica Bergqvist - 28 september 2010 19:37

ja idag var jag med julia.

som tog hål i mitt öra :D

sen kom maria och ville ha hål i naveln.

jag filma uscha !!

aja men  det gick bra.

sen åkte jag hem och plugga -.-

men det är väll brta ändå :)


  haha är lite svullet :D

och så klistra vi på en pärla på tanden, haha :D  

Av Erica Bergqvist - 27 september 2010 20:14

ja nu sitter man och tränar på hk provet som är imorgon :)

vi har även sv, engelska läxa.

sen om två veckor har jag tre prov på en vecka !!

men nu måste jag säga hejdå för mamma ska föröra mig.

hejsvejs :D

Av Erica Bergqvist - 27 september 2010 08:04

nu sitter man och äter frukost igen.

ochh idag bjuds det på

  

macka med

  

marmelad på :D

skit gott !

 aja men idag äre som vanligt (skola )

måste träna på no provet när jag kommer hem :)

Av Erica Bergqvist - 26 september 2010 10:13

ja inte för att jag vet hur man stavar det men¨

jag har nackspärr !!!!!

jävligt ont göre !

men kjag har tagit en ipren,

så jag får hoppas på att det gåt över :)


Av Erica Bergqvist - 25 september 2010 20:01

ja nu har man beställt löshår :D

( av elin )

för 300 kr :D

men iaf idag har man varit på ikea med mamma

jag köpte ett par skor :)

jaa nu har jag inge mer att säga :)

Av Erica Bergqvist - 24 september 2010 07:35

ja nu äre morgon igen..

och vi åker tjugoiåtta.

men sandra vet ändå inte om hon hinner,

haha

a men i helgen vet jag inte vad jag ska göra.

blir säkert at jag är med sandra och hon är hemma

jaa jag vet inte så mkt mer jag har att säga :D



Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards