ericabergqvist

Alla inlägg under oktober 2016

Av Erica Bergqvist - 28 oktober 2016 11:46

Igår jobbade jag och gick sedan på stan en sväng. Köpte en klänning som jag får visa senare. Sen på kvällen stod jag och gjorde middag när Matilda plötsligt ringde och sa att jag skulle med och se giffarna spela, så vi for på fotboll helt enkelt! Kallt, regn och tyvärr förlorade dem men det var ändå roligt att se.

Imorse skjutsade jag Joel till skolan och stack sen ut och sprang genom stan. Kunde inte heller hålla mig ifrån VIP-morgonen på New Yorker, så en klänning till och ett par brallor investerade jag i. 

Idag efter jag jobbat ska jag på stan igen och hitta någonting som jag och Malin kan ha på oss imorgon när det är halloweenfeeest. Tärt för plånboken nu!

       

Av Erica Bergqvist - 27 oktober 2016 07:16

Mamma kom igår och sa att hon fått fribiljetter till gladiatorerna och hela familjen ska med och kolla. Så nu ska hela familjen traska dit och kolla på en inspelning. Och jaa det ska ju bli kul..- ni som vet ni vet

 

      

   

Av Erica Bergqvist - 27 oktober 2016 06:58

Igår var jag ledig så startade dagen på allra bästa sätt: göra en riktigt god frukost och bara kolla på massa olika serier man missat i nån timme.

Vid två for jag in till stan för att möta upp Elin på en fika. Vi pratade lite om en Sthlms-resa vi vill göra i december, men att hitta tid till den är inte lätt när man har så mycket annat man planerat in/ vill göra...

Sen åkte jag och tränade med Joel en sväng på eftermiddagen.


       

In love with my shoes

     

Av Erica Bergqvist - 27 oktober 2016 06:45

Fredagen när jag kom var det som sagt musikquiz på krogen som vi gick på. Fredagen skulle vi ut och promenera men vädret tillät inte det så det blev shopping och sushi på stan istället. Fredagkväll spenderades hemma i lägenheten med Amanda, en ost och kexbricka och lite olika serier, mys! Lördagen for vi till deras såkallade "birsta" och kollade lite. När vi kom hem hade Melvin lagat långkok igen, tror aldrig jag ätit och druckit så mycket gott under en helg tidigare!

Under kvällen kom det fler människor och vi drog igång partyt. Vid tolv rullade vi ner på krogen och så sent som vid fyra rullade vi hem efter en kväll med mycket dans och skratt! 

Sen var det helt plötsligt söndag, dagen jag skulle hem. Vi vaknade vid ett och beställde direkt pizza. Sen vid fem åkte jag och Amanda till flyget och tog farväl av varandra, älskar dig min fina!

En av de bättre helgerna.

   

 

          


                       

   

                 

 

      

Av Erica Bergqvist - 25 oktober 2016 15:07

Står och väntar på att få plocka upp Joel från skolan för vi ska åka och träna. Och medan man väntar kan man ju lika gärna blogga! Idag slutade jag vid nio, så efter lite frukost gick jag hem i regnet. Duschade varmt och åkte sedan in till stan för att äta lunch med Malin. Försökte faktiskt stå emot shopping men det gick inte, så med mig hem fick jag ett par örhängen och en drömfångare..

Av Erica Bergqvist - 25 oktober 2016 07:54

Hade kunnat köpa mer men då hade jag nog inte fått med mig väskan hem, den var redan proppfull när jag lämnade 

Sundsvall..

         

Av Erica Bergqvist - 21 oktober 2016 00:38

Vid tolv när jag slutade stack jag direkt till flygplatsen för att åka till Kalmar där min efterlängtade bästis väntade. Väl framme bjöds det på långkok hemma i lägenheten innan det var dags att rulla vidare ner på krogen där det var musikquize (Vi kom iaf inte sist). Redan vid nio gick jag och Amanda hem för tjejmys i soffan med chips, dipp och unga föräldrar. En bättre kväll helt enkelt!

Av Erica Bergqvist - 20 oktober 2016 07:33

Igår var jag ledig så dagen spenderades med Hanna och Thea på en promenad. På eftermiddagen kom jag hem till ett paket från xbeauty med lite smink jag beställde för någon dag sen. Ett läppglans och en eyeliner. Inte testat nått av dem ännu men premiären blir nog till helgen! Sen åt vi middag och for och gymma en sväng jag och Joel. På vägen hem hämtade vi ut mitt andra paket som kommit från Nelly. Det var liiiite större och allt de innehöll passade perfekt. Älskar när man slipper skicka tillbaka och hålla på! 

Här får ni bilder på sminket, armbandet, skorna och jackan. 

        

         

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards