ericabergqvist

Alla inlägg under oktober 2011

Av Erica Bergqvist - 31 oktober 2011 09:49

40 graders feber är ju inte så roligt !man skulle ju vilja göra något kul på lovet men det går inte.

+ att elin kom ju hit och när vi skulle åka till henne kunde inte jag följa med för jag hade feber !:(

men jag får åka till henne nån annan helg.

Av Erica Bergqvist - 29 oktober 2011 10:53

snart bär det av till birsta och träffar elin !har saknat henne lite (mycket) !

ja och igår var jag ju med hanna,emma och moa, vi hyrde film men jag hann aldrig se den eftersom jag åkte hem, för att elin skulle komma tidigt idag :)

Av Erica Bergqvist - 28 oktober 2011 20:02

just nu sitter jag, hanna, emma och moa och försöker komma på nått att göra !

men det går ju inte som planerat !

iaf så idag på skolan var det ju bad som var toppen som vanligt !sen efter det for jag,mamma och joel till birsta och åt och köpte några sakert :)

Av Erica Bergqvist - 27 oktober 2011 19:03

ucsh idag åt jag så mycket muffins att jag nästan small av !

men nu måste jag skynda på för jag ska möta hanna och moa nu snart så jag måste gå

PEP TILLS IMORGON NÄR DET ÄR SIMMNING !!!!

Av Erica Bergqvist - 26 oktober 2011 21:23

här är mina cupecakes som jag blev väldigt nöjd med !


     

ska bara på några till dekorationer sen är dom klar !:D


sen nu kommer även några bilder sen jag och frida var på birsta i helgen :)


våran utsökta fruktsallad

           

haha fina !

Av Erica Bergqvist - 26 oktober 2011 16:47

ja alderles snart ska jag sätta igång med mitt kära bakeri tills imorgon, gröna muffinsar med orange glasyr !

ja det blir nog toppen jag som är KUNG på att baka ! kommer kanske bilder senare på mina mästerverk för jag vet ju att alla vill se mina berömda cupecakes!!!

Av Erica Bergqvist - 23 oktober 2011 18:41

  mums

Av Erica Bergqvist - 23 oktober 2011 15:54

nu har jag inrett klart mitt rum, kanske inte ska göra någonting mer över vintern,

men det blir nog svårt...

men nu ska jag plugga lite sen kanske jag hittar på någonting kul !:)


         mitt rum :)

sen hittade jag dom här snygga bilderna sen husvagnssemestern !


                 

hahah..

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards