ericabergqvist

Alla inlägg under november 2014

Av Erica Bergqvist - 30 november 2014 20:25

I fredags var jag på birsta med Amanda och fynda en svart klänning för 50kr on black friday. Sen vart jag bjuden på 80 bitars sushi av Rickards familj. Sen igår var jag hos Amelia och fixa inför julskyltningen som vi i SFGF stod på idag:)

Av Erica Bergqvist - 27 november 2014 20:07

En ny liten frozen yoghurt kiosk eller vad man säger som öppnat i stan! Bra att det kommer till lite ovanliga saker dit så inte stan dör ut helt! Smakade igår och det var så goooottt? ta mango yoghurt om ni ska testa!

Gullmalin

Av Erica Bergqvist - 23 november 2014 22:20

Gå gärna in och kolla på hemsidan på Facebook och gör maknadsundersökningen!! Sen finns vi också på instagram: oldgetsnewuf :)

Av Erica Bergqvist - 23 november 2014 22:16

I veckan har jag nog haft rekord på lite lektioner! Varit ledig ca 3 dagar och dom andra två var det mest bara håltimmar.. jag och Amanda passade iaf då på att hämta golv från xl bygg till vår monter i UF-företag. Sen har jag hunnit äta massa sushi (skojar inte ens: ca 40bitar) och godis och på det lite träning då.
Och nu i helgen hann jag med en utgång med amanda och moa, ett barnkalas för 1 åriga Elise och ännu mer träning och onyttig mat på det!

Av Erica Bergqvist - 23 november 2014 21:52

Förra helgen åkte jag och familjen på fredagen upp till Frida i ljusdal för att fira mormor som fyllde 75år! Så gjorde tacos och åt tårta på lördagen. Sen på kvällen åkte hela familjen bergqvist tillbaka till Sundsvall igen för att jag skulle fira moa på samma dag. Överaskar henne stort med ca 5 personer extra. Sen på kvällen blev det såklart premiär på krogen!
Onsdagen åt jag,Emma, Hanna och Moa på Chaow praya som är våran tradition, hade det såklart lika mysigt som vanligt!


   


 

Av Erica Bergqvist - 12 november 2014 21:13

Idag var jag på 2043 och noppade och färgade ögonbrynen samt gjorde fransförlängning! Blev suuuupernöjd och rekommenderar det till alla som vill testa för det är halva pris just nu!! Så jäkla skönt att slippa måla dom varje morgon!! Har tyvärr ingen för och efterbild men ni får slutresultatet!


 

Av Erica Bergqvist - 12 november 2014 21:04

Hatar att blogga i efterhand för då kan man inte bara skriva " här är det jag gjort idag" måste blir bättre på att blogga i tid! Iaf så var dessa bilder från måndagen när jag fick nya träningskläder av mamma, hade en ljusstav på naturkunskapen, var med Moa och myste med hennes lilla Engla och till sist drack grön(supergod men stark) smoothie från BIM!

Av Erica Bergqvist - 9 november 2014 14:28

Två första bilderna är sen torsdags när jag skjutsa farmor till stan, andra bilden är bäst haha gubbe kom inte ut med bilen för den vita skåpbilen hade parkerat så pass snett haha..
På fredagen hade vi knappt några lektioner så jag och Amanda fixade med UF. Åt mest mat dock..sen på kvällen vart det myskväll!
Lördag var jag på birsta med Angelica och åt middag hos farmor.

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards