ericabergqvist

Alla inlägg under mars 2012

Av Erica Bergqvist - 31 mars 2012 20:36

nu tänkte jag snart chila till hanna där emma och moa är noch kanske gustaf skulle komma också,

 

min lilla oufit för idag haha :)


Av Erica Bergqvist - 31 mars 2012 15:30

jag sov ju somsagt hoss emma igår och vi hade det bara mys.

sen imorse åkte jag hem och känade lite pengar, hehe sen ikväll kanske jag skulle vara med gangsterna igen om dom vill.

men så tänkte jag även lägga upp bilder från när jag och sandra badade haha :)

   


jag vet att bilderna blev åt fel håll, men ni får väll vinkla datorn då. 


Av Erica Bergqvist - 31 mars 2012 04:42

Igår var jag ju i skolan sen så har jag varit med Hanna Emma och Moa. Vi har ätit pizza, badat, ätit fruktsallad och choklad ! Mummanu idag vet jag inte vad jag ska göra kanske sova nån timme nu ;)

Av Erica Bergqvist - 29 mars 2012 09:14

Idag hade vi sovmorgon i typ 2timmar extra för vi hade ingen kemi <3Stackars pojkarna sitter väll och har lektion nu .... Fysik dessutom. Ja me vet jag inte hejsvejs.

Av Erica Bergqvist - 28 mars 2012 20:46

Nu har jag bytt tillbaka hit till min köra gamla blogg igen... Och tänkte bara meddela att idag har jag varit med Sandra och så tokiga som vi är så gick vi ner och badade i det iskalla vattnet.Jag har knäppt bilder så det kanske kommer upp nån dag det går ju inte som sagt att lägga upp härifrån :(

Av Erica Bergqvist - 18 mars 2012 21:20

Och jag heter ericabergqvist.devote.se',jag kan inte infoga en länk så ni får väll kopiera eller bara skriva det själv ;) och jag vet den är inte fin men jag har inte fixat klart den ;)

???

Av Erica Bergqvist - 18 mars 2012 20:24

Vet inte hur jag ska göra med bloggjäveln... Orkar aldrig blogga, kan inte lägga upp bilder och skit, jag ska byta till devote men jag orkar aldrig fixa det heller för då måste jag gå in på datorn som är så jävla trög -.- men nu vart jag faktiskt sugen på att fixa det haha Aah nu gårdag fan och fixar det hejpåer'!:)

Av Erica Bergqvist - 15 mars 2012 21:27

Jag måste ju blogga fan !!!! Jag har inte bloggar på år och det har hänt as mycket, nationella, har varit med Sandra idag ihop i helgen ska jag till Elin, hon ska först komma hit imorgon och gå på birsta sen så ska vi åka tillsammans till Härnösand och vara där hos hon !!!! Toppen!Ja mer har jag inte och säga hej.

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards