ericabergqvist

Alla inlägg under maj 2017

Av Erica Bergqvist - 31 maj 2017 09:22

Igår for jag och Malin en snabbis på birsta innan de stängde. Köpte ett par svarta kostymbyxor som det var stretch i från Vero moda. Hur perfekt satt inte de då? Aldrig varit med om att ett par byxor har så mycket stretch men ändå sitter så pass bra. Får visa någon gång när jag har på mig dem. De sitter liksom superbra i benen och blir inte alls korviga i midjan!

 

Sen i förrgår kom äntligen de gula klackarna jag beställde, och de passade perfekt. Tänk att ha typ en knallgul liten väska till med, skulle vara sååå snyggt! Längtar tills jag ska få inviga dem!


     

Av Erica Bergqvist - 30 maj 2017 08:47

Del två på gyminstruktörsutbildningen startar nu på fredag och jag pluggar för fullt. Känns kul men är så nervös ändå haha. Dock kommer vi göra det jag älskar mest i fyra dagar så jag kommer nog trivas rätt bra! Vill bara ha det gjort så jag kan bli licienserad och bli godkänd gyminstruktör nuuuu!

 

 

Av Erica Bergqvist - 29 maj 2017 14:00

Igår på dagen var jag och Joel och tränade igen. Körde maxlyft och både blev väldigt stola över sin insats! När kroppen sen var helt slut åkte vi på stan och köpte morsdagspresent till mamma. Fyra par löparstrumpor fick hon. Sen på kvällen blev jag, Jonas, farmor och farfar bjuden på grillat hos päronen mina. 

 

Ikväll ska jag och Jonas på middag igen, men denna gång hos hans pappa ute i stugan! LYX

 

   

Av Erica Bergqvist - 29 maj 2017 08:50

I lördags skulle Sofie från jobbet firas då hon fyller 25 år idag så efter jobbet i lördags for jag, Matilda och Matilda dirket hem till henne för att fräscha upp oss. Sen for vi till Linn för lite fördrinkar och ge Sofie sin 25års present. Vid åtta gick vi sen ner mot Ménageriet för att mumsa i oss trerätters. Tonfisk med sparris till förrätt, APA´s hamburgare tilll varmrätt och chokladkaka med popcornglass till efterrätt. Sååååå mumsigt och efter det var precis ALLA i matkoma haha..

Under kvällen tävlade vi, drack hotshots, sjöng ja må hon leva och pratade ända till jag blev så trött att jag for hem och sov. 

En otroligt rolig kväll som jag kommer minnas lääääängeeee!

Grattis Sofie, 25år!

 

   

 

                           

Av Erica Bergqvist - 29 maj 2017 08:42

I fredags hade jag det rätt så stressigt. Efter jobbet for jag direkt på stan för att hitta present till Sofie och springa in på systemet. Vid fyra åkte jag hem och fixade mig innan jag skulle fixa naglarna halv sex i stan igen. Efter naglarna gick jag direkt upp till Estreet där jag och Malin skulle käka middag. Väl där kunde jag varva ner lite. Efter middagen fick vi skjuts till Alex där även Ida och Emilia var. Vi drack, spelade spel och sjöng tills klockan slog tolv. Lördag tränade jag en sväng med lillebror på morgonen innan jag skulle jobba på New Yorker hela dagen. Rätt så lugnt på jobbet ändå. Var motorcykelns dag så trodde det skulle vara mer folk än vad det var. 


               

Av Erica Bergqvist - 26 maj 2017 12:31

Älskar det mest men hatar det på samma gång för blir nästan ledsen när man ser tillbaka på gamla minnen och saknaden efter mina bästa kommer fram. Många av mina bästisar bor kvar hemma i Sundsvall men så har jag några som flyttat till andra städer och tiden mellan man ses blir allt längre. Som tex denna person, Frida. Detta minne var för fyra år sedan. När hon fortfarande bodde i ljusdal och vi hade ca två timmar mellan varann. Nu bor hon i Norrköping och det blir allt svårare att planera ihop träffar..

 

Sen det andra minnet som kom upp på bloggen är från när jag, Hanna och Amanda åkte till stockholm för en tjejhelg. Saknar detta sååååå!!!!!

Kom alltid ihåg att jag älskar och saknar er så, och att vi SKA ses snart!

 

   

Av Erica Bergqvist - 26 maj 2017 08:00

Idag ska jag äntligen fixa mina skruttiga naglar. Kolla bara hur de ser ut haha..

Täkte göra en enkel färg och kortare än vad de är nu, blir troligen som på andra bilden!

 

       

Av Erica Bergqvist - 26 maj 2017 07:30

Igår var jag på stan med Malin på dagen och handlade kläder som om jag trodde jag var rik. Två par kjolar, en topp, ögonskugga och en jacka (som om jag inte heller redan har typ 1000 jackor liksom...) Meen, jag är ändå nöjd med mina köp. Ska använda jackan redan ikväll då jag och Malin ska ut och käka middag på stan och sen hänga med Ida och Alex.

 

Igår efter shoppingen gick jag hem och däcka i soffan i ca 2timmar. Dumt gjort för sen var jag superpigg. Tränade med Felicia i ca en timme innan jag åkte hem och försökte sova. Idag när jag vaknade var jag ändå rätt pigg så klev upp när första alarmet ringde klockan halv sex. Nu ska jag jobba här på Friskis till två sen åka på stan och handla saker inför kvällen. 

 

                 

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards