ericabergqvist

Alla inlägg under oktober 2014

Av Erica Bergqvist - 29 oktober 2014 23:10

Har varit hos Amanda idag för att skriva våran affärsplan till vårt UF, old gets new! Har inte berärtat om det kom jag på men vi ska starta en loppis där man kan komma och hyra ett bord för att sälja sina gamla kläder vid! Så om nån bloggläsare är sugen kan ni ju skriva en kommentar ba eller gå in på våran UF-SIDA ( OldgetsNew) och gilla!
Men iaf efter det åkte jag ner på stads (heter så i ljusdal- betyder staden) och åt sushi med min ängel ange, fick även testa en ny grillad-lax-sushi som smakade sådär.... och så tog vi en mocka på det!

Av Erica Bergqvist - 29 oktober 2014 23:02

På måndagen åkte jag till Stockholm igen fast med mina tjejer. Tog ca 8 timmar att åka ner för vi stannade på de flesta ställena! Men vafasen det var ju roadtrip! Sen blev vi bjuden på oxfilé och vin hos Amandas kompis innan vi somna sött. Tisdagen började vi åka hemåt men stannade även då för lite shopping. Köpte två linnen för 80kr och en kofta för 50kr och sen den snyggaste byxdressen för 350kr, lätt värt!

Av Erica Bergqvist - 29 oktober 2014 22:56

I Stockholm med mamma och pappa hann vi äta olerys en kväll och träffa på anki sista dagen. Var i himlen när jag fick äta så mycket sushii??? ny jacka köpte jag också! Och på söndagen var det hemresa.

Av Erica Bergqvist - 24 oktober 2014 19:56

Åkte tidigt imorse mot Stockholm med mamma och pappa. Stannade i Gävle och åt lite brunch innan vi åkte till barkaby och köpte sportkläder! Sen kom vi fram till ett runt hotellrum, syns inte så bra på bild. Vi for också och gymma en sväng på friskis och nu dricker vi cider innan vi ska gå ner på restaurang för lite middag.

Av Erica Bergqvist - 22 oktober 2014 23:15

Igår färgade Amanda håret på mig så alla dom 300 olika nyanserna av brun blev till en! Blev riktigt bra med tanke på hur det såg ut innan och för att jag har en expert som ville hjälpa till ist för mamma. Sen blev vi bjudna på mammas experiment (hon har kommit in i en smoothiekris och blandar alla olika smaker) så igår vart det roccoula, lime, spenat, banan, äpple och juice tror jag haha.. sen idag har jag tränat efter skolan och blev sen bjuden på en äpple,lime,blåbär, melon,apelsinjuice och nyttiga bär smoothie, den var dock mindre god men gick ner.

Av Erica Bergqvist - 21 oktober 2014 07:58

I lördags var jag ut med Malin på krogen. Söndag gjorde jag smoothie på ingefära,apelsin, spenat,gurka,banan och passionsfrukt! Jäkla blandning men det blev god! och så försökte plugga lite men gick inge vidare.. och igår badade vi katten som blev en råtta!

Av Erica Bergqvist - 18 oktober 2014 12:34

Igår var jag tvilling med Frida på dagen och mamma ute i spåret! Var en jäkla skön fredag igår, hade knappt nån lektion sen stack jag och mamma ut på intervaller (ljuger egentligen när jag säger att det var skönt) sen blev jag bjuden på bubbelbad hos mallan som precis flyttat till våran hood bredsand! Efter badet sprang vi med blöt bikini och mjukisdress till mig för bastning. Pallade dock inte så länge i värmen så gick upp och spelade kort ist. Mysfredag helt enkelt! Och nu lördag ska jag åka och gymma sen får vi se vad kvällen hittar på.

Av Erica Bergqvist - 16 oktober 2014 11:03

Bilder från skolan får ni först, så fina! Sen i tisdags kom Elin på besök och stannade till onsdag då Frida kom på morgonen. Så igårkväll bakade vi maränger och gjorde bananasplit! Sen idag ska jag ha en lektion sen ska vi gå på birsta eller träna, har inte riktigt bestämmt oss!

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards