ericabergqvist

Alla inlägg under mars 2016

Av Erica Bergqvist - 24 mars 2016 09:32


























I söndags var jag hos farmor och farfar där det bjöds på glass/maräng-tårta. Alltid lika gott att komm till dom!

Sen i veckan har jag mest jobbat och tränat emellan eller efter. Knappt hunnit vara med nån känner jag (förutom Larsson som tränar med mig) ! Sen igår skulle jag göra naglar i stan. Efter att ha missat bussen, glömt lunchen och kommit sent gjorde hon ett par nya naturliga naglar med diamanter (riktiga, gick på ca 189 000). Nöjd som vanligt. Sen nu i påsk jobbar jag sen blir det även utgång idag och på fredag för vi måste självklart fira att Johanna ska fylla 18 år. Det är stora grejer!

 

Av Erica Bergqvist - 18 mars 2016 14:37

Försöker hålla igång bloggen nu när jag jobbar för det blir dötid på Friskis då och då så jag hinner skriva ett inlägg. Men nu har det varit väldigt mycke plus att jag jobbat på New Yorker i veckan. Men här kommer ett inlägg som sammanställer en middag med Sandra, utgång med tjejerna (dock är bilden på min och Elins mat), min lunch en solig och härlig dag, nyjackan jag köpt och myskväll med Matilda igår efter en promenad. Och varför alla bilder blir sne vettefan varför. Det blir bara så om jag skriver inlägg från datorn som jag gör nu.. 


c            

Av Erica Bergqvist - 10 mars 2016 11:07

Bara för att jag la upp de andra tatueringarna blev jag sugen på att visa fler jag tycker är fina. Dock har jag sagt det att mina tatueringar jag gör ska stå för nått, sen vill jag inte ha några på armarna för då kommer jag tröttna på dem om jag inte kan dölja de när jag vill!

Sista bilden tycker jag endast om blomman på insidan av foten, lika som solen. Syns inte så väl på bilden men känner att det skulle vara snyggt!

Av Erica Bergqvist - 10 mars 2016 10:46

Vet inte om ni sett det men har tatuerat mig x2! En på revbenen som står för allt som hänt i livet, vore kul att kunna spela tillbaka de bra stunderna. Sen 67.68.99 på foten för mamma, pappa och Joel. Bara för att de är bäst, ingen protest! Bilden blir åt fel håll men ni fattar.

Av Erica Bergqvist - 10 mars 2016 07:53

Vissa sminkgrejer har jag haft sen jag började med smink, okej kanske inte så länge men länge!! Så det var dags att inköpa nytt! Har köpt: en skuggpensel från makeup store, en ögonskugga från hm och en ögonskuggspalett från sleek, (fick den blåa ögonskuggan när vi var på sminkkväll hos make up store), ett ljust puder och ett vanligt puder från hm och make up store, två blender från real techniguis, ett countouringkit från beutyuk, en brownser från bahama mama, en glittereyeliner från make up store, en mascara, ett vinrött läppstift och en svart eyeliner. Har även köpt en ny foundation efter 100 år. Mycket pengar men värt eftersom man använder smink varje dag och helst vill göra sig lite extra fin på helgerna!

Av Erica Bergqvist - 10 mars 2016 07:37

Helg. Drinkar. God mat. Bäst umgänge = jädra bra helg helt enkelt.

Sen träna.

Av Erica Bergqvist - 10 mars 2016 07:29

Förra veckan var jag hos min saknade kusin Frida. Vi åt sushi, jobbade på creperiet!!, gjorde tatueringar (riktiga med spritpenna),hängde med mormor och pratade ut en massa om livet som vanligt! Creperijobbet var nog de roligaste, kanske för att jag fick äta en massa cpreps och träffa massa glada människor!

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards