ericabergqvist

Alla inlägg under februari 2014

Av Erica Bergqvist - 28 februari 2014 12:14

Har inte berättat detta men jag har beställt ett par Nike air Max för två veckor sen som troligen kommer denna eller nästa vecka,lite drygt med tiden men dom ska ända från Kina till Sverige så förstår dom! Sen nu börjar jag ångra mig lite på valet jag gjorde, skulle kanske valt rosa :/ dom första valde jag men skulle tagit dom andra känner jag nu... Aja gjort är gjort det blir nog fint!

Av Erica Bergqvist - 28 februari 2014 12:10

Så bra bild

Av Erica Bergqvist - 28 februari 2014 12:09

Nu har snart hela veckan gått och jag har hunnit med ganska lite faktiskt! Friluftsdag på måndag: åkte skidor med Sandra, skoter med Moa och träna med mamma. Sen tisdag onsdag och torsdag gick ganska snabbt med lektioner som blev inställda! Och idag är det fredag, denna dag har också gått snabbt tycker jag för nu är det bara en lektion kvar. Sen ikv ska jag nog kolla på resor med Hanna och ta det lugnt. Hejdå

Av Erica Bergqvist - 18 februari 2014 19:35

Igår vart två lektioner inställda, idag en imorgon en, vad händer?

Av Erica Bergqvist - 16 februari 2014 21:26

I går hade jag inte så mycket att göra så for till farmor vid nio, fikade och pratade tills Hanna hämtade mig vid elva och vi for på en tripp genom stan. Imorse vaknade jag av att tvn stod på i vardagsrummet och katten skrek. Gick upp och hittade tre sovande datanördar och en hungrig katt. Gjorde sedan nyttigaste frukosten (äter aldrig onyttigt jag). Sen resten av dagen hade jag dööö tråkigt, eller ja inte när jag var på lunch hos farmor men efter! Städade,pluggade,kollade film, skrev till allt och alla, åt på tok för mycket onyttigt osv tills mamma och pappa kom hem så jag hade nån att följa efter genom huset. Och nu ska jag sova med mysigaste katten!

(Åt middag själv igen)

Av Erica Bergqvist - 15 februari 2014 16:55

Tre tog körkort i klassen ( en var Hanna!!!!) bästa Elin fyllde år, congratulation babe!! och jag hade bästa kvällen med Rickard, Angelica och Dennis på olerys. Åt för mycket som vanligt också! Glad Hanna på första bilden, precis efter hon körde upp. Sen våran gulliga mattant som gjort det fint i caféet. Sen i bilen och sist men inte minst underbara bilder på Rickard, Angelica och Dennis!

Av Erica Bergqvist - 13 februari 2014 22:21

Idag torsdag den trettonde fyllde våran först brutta Hanna 18år!!!! Det firades såklart med chaow och en liten drink på det!

(Moa var också med på ett hörn!)

Av Erica Bergqvist - 11 februari 2014 20:25

Nu är alla naglar förutom dom tjockaste borta! Får inte bort de glittriga och kan ju inte bara ha den pimpad, så målade på dom andra så det ser någorlunda ut iaf! Fast lite roligt när alla är askort sen kommer ringfingret haha.. Går inte ens att fila ner skiten!
Ni får också bilder från igår när jag gjorde min enda läxa som jag har denna vecka, även min frisyr som jag bara gjorde genom att rulla ihop håret sen satt den bara där! Veteran vad det är för bild på mig med tungan?
Och slutligen en på mig och Daniel.

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards