ericabergqvist

Alla inlägg under oktober 2013

Av Erica Bergqvist - 31 oktober 2013 12:25

Bloggar direkt från Spanien nu ja, ganska coolt! Iaf så kommer det inte komma mycket bilder för allt är på mobilen och den orkar jag inte med haha. Har det iaf toppen, ligger och gassar som en gris typ varje dag men blir ändå inge brunare, trååk!

Av Erica Bergqvist - 23 oktober 2013 20:07

WIEEEEEAAAAAAHHHHHYEEEEEEYYOOOOOOOOOOOOOFJADBFHVQE
RFVFURHFYERFHYEFFEBAHAEVDT-mina tankar

Av Erica Bergqvist - 22 oktober 2013 08:42

Inviger mina nya kamoflagebrallor idag så nu kan jag äntligen leka jägare på skolan som jag drömmt om!
Fick även en liten sovmorgon idag för jag gjorde en skriftlig redovisning istället för muntlig. Sen imorgon, torsdag och fredag kommer jag inte befinna mig i detta land för då drar jag till SPANIEN!!!!!!DÖÖÖÖR
näe men åker iaf på onsdag kväll så idag är sista dagen jag får träffa mina änglar, eller ja kan ju vara med dom på onsdag också för då är vi ledig från skolan. UNDERBAR VECKA KAN JAG MEDDELA <3

Har även bestämt att jag ska baka denna tills jag kommer hem så alla får komma och smaka på min kaka :D

Av Erica Bergqvist - 20 oktober 2013 15:03

Vaknade ör 45 min sen, hur fan sover man till halv tre typ ?! Hela dagen förstörd.
Golunch iaf

Av Erica Bergqvist - 19 oktober 2013 18:19

Igår var det en ganska hettsig fredag att ta sig igenom. Började med test/prov på alla tre lektioner vi hade, och inte ett enda gick bra. Efter skolan skulle jag och mina underbara tjejer åka hem och fixa oss inför middag på jops men istället blev det möte med rekton, angående töntigt fusk. Men efter en timmes sittande (sa en menning på hela mötet: "Vad gör vi ens här?") fick vi gå hem till Amanda för fixtrix. Gjorde en ful sminkning på mig själv och en någonlunda på Hanna innan vi åkte ner till jops i fina kläder och högklackat. Åt tills vi hade ont i magen och skrapat allt på plankan förutom moset. Vid sju vart det galej hemma hos mig, kom såklart oinbjudna denna gång med! Festade höll på tills kl två när jag körde ut dom för sovning. Vaknade vid nio, väckte Daniel med kastrullock, städade, åt gofrukost två gånger, först smoothie en gång själv sen mackor med Amanda som sov över i stugan. Somnade nån timme och nu hade jag gjort finmiddag med Joel, åt en tugga av bläckfisknudlar och fettklumpar till kött innan vi slängde skiten. Så ikväll ska jag göra ny middag när vi är sugen igen. Funderar på kyckling inlindad i bacon. För denna middag kan man inte leva på en lördag!
Två timmar senare: Och eftersom det tog så lång tid att fixa bilderna ska jag nu börja med middagen! Godiiiis
Älskar er mina flickor <3

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards