ericabergqvist

Alla inlägg under juni 2011

Av Erica Bergqvist - 29 juni 2011 08:57

nu snart åker jag till härnösand för att träffa elin :D

Av Erica Bergqvist - 28 juni 2011 10:16

igår var jag och frida på birsta och handlade några kläder, det vart en magtröja och ett par shorts för mig !:)

men sen när jag skullle äta blåbärssmothie råka jag spilla på min nya tröja så det blev en fläck, snyggt !

sen på kvällen åkte frida hem.

imorse vaknade jag med ont i halsen och täppt i näsan, pyton !

men jag ska ändå gå ut och klippa gräset !  

Av Erica Bergqvist - 26 juni 2011 20:07

detta är gott !

  twix, gräddkola, oboy, chokladsås, nötchoklad och glass förståss, mums !

Av Erica Bergqvist - 25 juni 2011 23:33

just nu: sitter med mathilda och frida och äter chippe.

vi har nyss varit ute, men det var för mycket mygg så vi gick in, och nu sitter vi här.

idag har vi badat på himlabadet hela dagen.

vet inte riktigt vad jag ska skriva så nu slutar detta blogginlägg   

nu kommer midsommarbilder

           jag hitta även denna ursnygga bilden !!


vi just nu:  

Av Erica Bergqvist - 24 juni 2011 20:42

kom ju på att det är midsommar så...

  :)

Av Erica Bergqvist - 24 juni 2011 20:29

gissa vilka puddingarna är....... jo mathilda och frida !

idag har vi varit och firat midsommar på  en brygga, vi gjorde kransar men det gick inge bra, sen börja de regna och då åkte vi hem,

hemma åt vi lunch titta på tv, sen börja föräldrarna tjata om att vi skulle göra en fem-kamp så gjorde vi det, men innan den starta körde vi ner till goooodisbazaar och köpte ton med godis !!

imorgon ska vi kanske bada om det blir fulväder annars vet jag inte :)

hejsvejs

kommer bilder någon annan dag :D

Av Erica Bergqvist - 23 juni 2011 13:04

Bonjour!

Jag och Erica var nyss ute på en mopperunda vi åkte omkring lite i stan och vi gick även och kollade i lite affärer, i jakt på ett Sims 2.

Erica kör bra, dock kanske lite snabbt, haha! Huvudsaken är nog att vi inte skadar oss... vilket vi inte har gjort (- än!).


Nu: lunch!

/Matilda

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards