ericabergqvist

Alla inlägg under december 2010

Av Erica Bergqvist - 15 december 2010 17:38

ja nu börjar jag med testet dag 1 om mig själv.

ja jag är en fjortonårig tjej som heter ericabergqvist.

jag gillar att vara med kompisar, jag är oftast med sandra och matilda.

ja gillar också att titta på tv och sitta vid datorn :D

jag gillar choklad... hehe

jag har brunt hår och gröna ögon. jag är 1 och 65 tror jag.

ää ja jag tror det var allt om det är nått ni vill veta så komentera :)

Av Erica Bergqvist - 15 december 2010 08:33

jag vill också göra sånnahär frågor som alla har på sin blogg !

men jag orka inte göra värsta mkt och hålla på så jag tänkte ha egna frågor :)


1. om dig själv

2. om min familj

3. mina vänner

4. hämskt ögonblick och ett roligt ögonblick

5. min dag

6. pinsamt

7. i min handväska i min ficka

8. vad jag har på mig idag

jag har snott lite frågot från min elin  men det går nog bra :D

dag ett skriver jag ikväll :)

Av Erica Bergqvist - 15 december 2010 08:12

ja idag äre 15 i 10 :D

och det är skola, men idag blire anorlunda för det är julbord.

men den börjar ju fan halv ett så innan har man väll svällt ihjäl !

aja men nu måste jag gå och bajsa så hejdå :)


Av Erica Bergqvist - 14 december 2010 10:36

ja nu har man ätit gröt och fan va mätt man blir !


och på facebook har moa skrivit så gullit !

moa, sandra och amanda ni är så gulliga och snälla alla tre <3

ja vad ska man skriva mer : jag skrev fel på förra inlägget tror jag det var jag skrev att det var den trettondenovember men det är ju december :D


 

moa är som hon är <3 

Av Erica Bergqvist - 13 december 2010 19:18

hallon är livet, det är så jävulst gott !!

nu sitter jag och äter hallon medans jag gör läxor :D

och jag försöker få tag på frida MEN DET GÅR JU SÅKLART INTE !

så ring om du ser detta :)


              

ja hitta mer bilder som matilda tänkte lägga upp men så gjorde hon iinte det så då gör jag det :)


Av Erica Bergqvist - 13 december 2010 08:13

trettondenovember äte idag, skola, läxa godnatt - min dag ...


Av Erica Bergqvist - 12 december 2010 17:12

ogår när jag oc h sandra var på stan så köpte jag ett par bruna linser, sandra också :) och sen gick vi på party hos jennifer, där åt vi och såg på film, toppentoppen !

jaa men nu vet jag inte riktigt mer, det komme rbilder på linserna !


  

Av Erica Bergqvist - 11 december 2010 09:56

jag måste först säga att angående inlägget om kissie så hatar jag den feta fetnissen ! jag ville bara vinna linserna :D

men det gjorde man såklart inte !

aja men idag ska jag på stan med sandra troligtvis.

sen ska jag på party !;)


1 vecka och 6 dagar så äre julafton ! fan

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards