ericabergqvist

Alla inlägg under september 2011

Av Erica Bergqvist - 12 september 2011 17:11

  ja jag sitter med matte och idrotts läxa, det går ju faktiskt bra !

ikväll blire att vara med sandra, kanske blir lite gottgott oxå, hehe :)



Av Erica Bergqvist - 12 september 2011 09:11

ja idag äre sovmorgon till 10 ganske skönt men jag ska ååka 20 i tio :)

precis som frida gjorde så får  ni dagens outfit !:


    mina nya jeans som jag köpte i förrgår tror jag :)

Av Erica Bergqvist - 11 september 2011 10:13

skulle behöva gå ut och klippa gräshelvetet för att få pengar men jag orkar inte !

just nu skulle jag vilja läsa nåns blogg men det är ingen som skriver inlägg ! :(

nä nu paddlar jag mig ut till gräsklipparen !

Av Erica Bergqvist - 10 september 2011 19:57

nu sitter jag och proppar i mig godis, mummmss !

ska titta på tv  ikväll kanske om det blir nått bra :)


  stolt !

Av Erica Bergqvist - 10 september 2011 19:34

Äntligen är:

Sveriges största skvallerblogg gossips.se är tillbaka på http://juicygossip.se

och jag håller på att tävlar där nu serni ! och jag har fakriskt längtat tills bloggen skulle starta igen efter att gossips.se la ner !!

jag tävlar om en svart !

Av Erica Bergqvist - 10 september 2011 10:48

ja igår skulle det bli att vara hos emma med film men det blev ut och leta mårtens moppe som nån jävel med inge liv hade snott, onödigt !-.- och dom är ju ganska dum som snor en moppe för dom kunde har tagit en till, min för jag glömde nyckeln i ! aja

men det var väll också kul, bara att vi inte hitta den !:(

men om ni ser en vit aprilia utan regestreringsskylt så kan ni ju kanske ringa polisen !;)

Av Erica Bergqvist - 9 september 2011 18:28

kännde för att blogga bara det är därför jag sitter här nu !

idag iaf så var jag på sklan och vi fick skippa sista leektionen så vi sluta tyå 1.

sen åkte jag, moa och hanna hem till mig och hade vattenkrig som slutade dyngblött !

sen  nu ska jag vara med matilda och kanske åker till emma lite senare :D


  jag just nu :)

Av Erica Bergqvist - 8 september 2011 17:09

idag fick vi reda på nått tråkigt i skolan så vi hade inga lektioner, jag försökte gå på en men jag kunde inte koncentrera mig, jag somna några gånger oxå för jag blev så trött och jag blev jävligt arg oxå, och vissgånger höll jag på att örja skratta av nån jävla anledning ! men bara för att jag skriver att han är borta så är han inte det, han finns bland oss fortfarande, och det vet jag, hoppas du har det bra oliver,

vi tänker på dig    


 

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards