ericabergqvist

Alla inlägg den 19 november 2013

Av Erica Bergqvist - 19 november 2013 22:22

Söndagen spenderades på birsta med mina två grannar, eller ja nästan. For iallafall ut en sväng och handlade inte mycket när man ska klara sig på 198kr denna månad:):):) Men imorgon kommer dom pengarna ryka, ska nog ut och äta för vi är ledig hela dagen för niorna besöker lilla Hedbergska. Sen ska jag även träna och hälsa på lillfamo och fafa. Fast har såklart ingen träningskompis för Hanna är halvt sjuk, Moa har magsjuka och Amanda är för lat, men kanske får med henne imorgon mohahah :D
(Hör från övervåningen hur alla sitter på spänn men vem orkar bry sig om en boll? )

Av Erica Bergqvist - 19 november 2013 07:30


I helgen var  jag, Hanna, Emma och Moa på chaow för att fira våran dubbelhaksprinsessa! Åt god mat och dog bara efter lite bara. Hade det allmänt mysigt och pratade om våra liv eftersom vi och emma knappt syns längre, äckligt dåligt tycker jag. Måste ses mer och de saker vi planerade att göra tillsammans på middagen ska inte bara flyta bort utan det ska göras.

 


         

  Fin näsa och tråd i munnen


                       

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards