ericabergqvist

Alla inlägg den 13 juli 2014

Av Erica Bergqvist - 13 juli 2014 15:02

Vill ha en shoppingdag idag!!! Vill köpa smink, penslar, nagellack, klippning, linnen, klänningar, skor och JEAAANS.. Köpte en ny rosa/beige plånbok igår från Don Donna för 99kr och nu vill jag ha allt nytt och fräscht + allt för bra pris!

Av Erica Bergqvist - 13 juli 2014 13:35

Nu är en veckas jobb över på akzo Nobel och nästa vecka börjar imorgon! Har endast jobbat och sovit känns det som på dagarna. Fått två getingbätt och tusen myggbett. Kusinerna från Stockholm har varit här så dom har jag varit med i veckan också! Och eftersom resten av min familj är i Göteborg på shoppingresa(husvagnssemester) är jag hemma själv, så i helgen blev det grillning, drinkar och kubb hos mig med ett gäng tjejer! Sen lördag morgon åkte jag och Elin till Birsta och Max innan vi for till henne i Härnösand. Badade, åt grillat och blev sminkad av Johanna innan jag for hem för att sova. Imorse klev jag upp lite tidigare för att hinna med ett träningspass innan jag öppnade Friskis, härligt! Sen när jag slutar ska jag ut och äta med rickyboy. Älskar

Bananer i träden

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards