ericabergqvist

Alla inlägg den 20 mars 2017

Av Erica Bergqvist - 20 mars 2017 12:00

Bakissöndagen blev inte som alla andra söndagar. Vaknade efter en riktigt lång sovmorgon. Åt frukost och gick sedan ut på en promenad. Vid fyra kom Johannas missemojar som vi ska vara kattvakt åt tills på söndag. Hon åkte utomlands igårkväll och i sista sekund kom hon på att hon inte hade någon kattvakt så jag och Jonas ställde gärna upp på det! Så nu har vi två mysbusiga katter på besök i lägenheten. Längtar tills jag kommer hem så man får mysas lite mer! 


                 

Av Erica Bergqvist - 20 mars 2017 09:19

Lördagkväll hängde jag med brudarna hos Johanna. Åt, drack, spelade kort, körde beer pong och pratade innan vi fick skjuts ner till Oscars. Väl på stan köpte vi shots och dansade mest hela kvällen innan vi (fortfarnde väldigt fulla) traskade hemåt. Hade den roligaste kvällen på Oscars sen länge! Bästa sällskapet, perfekt fylla och bara en massa dans, så borde varje helg vara! 


                       

Av Erica Bergqvist - 20 mars 2017 09:01

I fredags for jag direkt hem efter jobbet. Duschade, städade och gjorde mig iordning för middag hos mamma och pappa. Åt tacos och glass innan det var dags för logan på bio. Superbra film, dock lliiiite dåligt slut men annars perf. Rekommenderar ändå!

Lördag morgon vaknade jag rätt så tidigt, gjorde pannkakor som såg bra ut på bild och öppnade paket från H&M. Båda klackarna satt bra men har redan skickat tillbaka de gråa för ville hellre ha de beigea kvar. Bikitrosorna jag köpte för typ 30kr med satt som en smäck, älskar när jag hittar ett par som passar på första försöket.


                             


Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards