ericabergqvist

Direktlänk till inlägg 26 mars 2010

4 på morgonen : O

Av Erica Bergqvist - 26 mars 2010 04:15

Ja behöver jag säga mer eller fattar ni rubriken, aja jag säger det ändå idag ska jag och sandra åka till stokholm och titta på små söta valpar och tåget går prick kl:5 så jag måsta vakna kl; kvart i fyra ;O men nu är kl; typ kvart över fem och jag hade inget annat att göra så jag börja skriva här, men iallafall så  egentligen skullle vi har frilufsdag idag men nu får dom andra klara sig utan oss :)

det var nog allt jag ville säga faktiskt, nej justeja igår tog jag hål i örat och det gjorde förbaskans ont men sen gick det över och idag känns det inte äns när jag tar på det :D


men nu äre hejdå   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica Bergqvist - 3 september 2018 11:56

Hejsanhoppsan! Nu är det snabba puckar, jag ska byta bloggportal till nouw! Och ja jag vet inte riktigt hur det kommer se ut men förhoppningsvis så när ni söker på denna blogg så kommer ni automatiskt komma till nouw. Annars kommer jag lägga in en lä...

Av Erica Bergqvist - 30 augusti 2018 12:46

I förrgår var jag som sagt och klippte mig, och här är resultatet på det. Så skönt med fräscha och tjocka toppar som inte bara ramlar av haha. Sen efter frissan gick jag och Elin en promenad på ca en timme runt i skönsmon.   Igår plockade jag ut ...

Av Erica Bergqvist - 28 augusti 2018 06:42

Igår började jag klockan åtta så då hann jag både med en promenad ute i friska luften och lite rygg och mag-träning i gymmet innan jag började. Sen efter jobbet for jag direkt på en husvisning i bredsand. Och gissa om det var fint!! Helt nyrenoverat ...

Av Erica Bergqvist - 26 augusti 2018 14:45

Idag har jag tränat en sväng på morgonen. Körde ett överkroppspass som jag snodde från Hanna Öbergs youtubekanal, och ja det är som hon säger; wow vilket bra pass, armarna kommer vara död imorgon. Rekommenderas att testa! Nu ska jag jobba vidare ti...

+++

Av Erica Bergqvist - 26 augusti 2018 14:32

I fredags jobbade jag som sagt till sju. Sen for jag direkt hem för att invänta Emma och Jonas. Vi for sen till pinchos och åt mysmiddag för att fira Emmas födelsedag. Efter middagen gick vi hem till oss och såg på film innan vi slumrade sött.  Lör...

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards