ericabergqvist

Alla inlägg under juli 2011

Av Erica Bergqvist - 6 juli 2011 22:24

  iiiiiisssssskkkkaaaaalllllltttttvvvvaaaaattttttttt
ttttttttteeeeeennnnnnnn !!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Erica Bergqvist - 6 juli 2011 22:14

imorse vaknade jag och elin kl 9 då gick vi upp och bakade kladdkaka, sen åkte vi ner till tempo och lämna tillbaka en film men kom tillbaka med två nya filmer !!

såg på dom med pannkakor,glass, bär och choklad såklart :D

sen så åkte vi till stan och mötte upp elins familj, där på stan åt vi och gick runt lite på gatufesten  ssen nu är vi hemma och jag skulle väldig gärna ha ett glas med iskallt vatten !!!


  våran kladdkaka mkt god !

Av Erica Bergqvist - 4 juli 2011 13:09

nu har elin kommit, vi har tillochmed gått en liten tur på stan ! hittade... ingenting !

tapade även plånkisen på stan med: körkort,bankomatkort, lösa pengar, mobilen, busskort, andra kort !stolt, men jag hitta ju den ändå !

jaa men nu är man hemma och jag tänkte vi skulle se på film när det är detta fina väder utomhus !

elin ville inte vara med på kort så ni får se på mig istället !:D


   peace and love

Av Erica Bergqvist - 4 juli 2011 09:34

snart drar jag till stan och hämtar elin som kommer kvart över tio :D

vi kanske går på stan ett tag eller så åker vi hem.

jag vet inte så mkt mer jag kan skriva men jag skriver mer när jag kommer hem kanske :D


  puss på er :*

Av Erica Bergqvist - 3 juli 2011 14:52

ja nu är man klar med gräsklippningen, skönt !

men undra vad man ska göra nu ?:O

vet inte ?!

ää jag ska inte blogga ia så hejdå

PS: elin kommer imorgóooooonnnnnn ! superduper :D

Av Erica Bergqvist - 3 juli 2011 10:43

nu sitter man och äter frukost,  mumsmums !

  bra kamera !tomater, basilika, salt= matildas recept :D gott

Av Erica Bergqvist - 2 juli 2011 22:56

nu ligger man här ny duschad och fräsch med en lurvig, fin katt brevid sig !

det är livet !

det blir en tidig kväll idag för jag orkar inte vara uppe, eller ja det är inte så tidigt ändå :)

jag och mamma har tittat på en sorlig film idag oxå ! så sorlig att jag börja grina !!

men nu orkar jag inte skriva någonting mer så hejsvejs ::)

  min lillfis

Av Erica Bergqvist - 2 juli 2011 17:48

nu harr man kommit hem från elin och jag saknar henne, men hon kommer nu på måndag igen och ska vara här ett tag :D:D:D:Dheheh

men iaf ikväll ska vi grilla och ha filmkvälll, mumsmys !

nu har jag inte så mkt mer att skriva seru så hejsvejs :)

Presentation


Jag är en "helt vanlig" tjej som skriver om mitt "helt vanliga" liv. Hoppas du stannar kvar!

Fråga mig

44 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards